AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Nå er under en uke igjen til det skal tas bilder av leiligheten min, men jeg kommer liksom ikke igang. Jeg har kjøpt flytteesker for å kunne plassere en del ting i boden, men ellers er ingenting gjort. Jeg vet at jeg sikkert burde ha skrevet liste, men jeg vet liksom ikke hvilken rekkefølge jeg skal starte i. Leiligheten er kun 60 kvadrat, så håper jo at det skal gå fort bare jeg kommer igang. Hvordan gjorde du når du skulle selge leilighet? Jeg tenker jeg må flytte ut alt som jeg ikke trenger, plassere det i boden og passe på at det ser rent og ordentlig ut. Anonymkode: 0d68b...fac
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Jeg pakket ned stort sett alt jeg ikke hadde behov for i det daglige og lagret det på eksternt lager, samme med litt større møbler som jeg ikke trengte og som gjorde det litt mer åpent/romslig når de skulle ta bilder. Gjorde også en ordentlig innsats med å kaste ting jeg ikke skulle ta med meg videre, bestilte en stor isekk som jeg fylte til randen. Jeg begynte i god tid da, begynte egentlig så fort jeg hadde kjøpt ny bolig. Jobbet mye i den perioden, så pakket 1-2 esker pr dag. Det går fort når du først setter igang, men du bør sette igang nå. Anonymkode: 9fd60...c86 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Ta ett rom av gangen. Start med en lite rom så blir du inspirert av mestringsfølelsen og resultatet uten at du rekker å slite deg ut. Start nå, sett på timer på 45 minutter og jobb uten pause. Så tar du 30 min pause før du tar 45 minutter til på ett rom Anonymkode: 909df...cb3 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Vi var ikke ferdig ryddet ut da bildene ble tatt. Det var null problem, vi bar bare eskene til de rommene som ikke ble tatt bilde av. Dette var temmelig vanlig sa fotografen. 😂 Så esker og ting og tang ble bare flyttet rundt etterhvert. (Og mye var trøkket inn i skap) Til visning var vi selvsagt ryddet bedre ut. Anonymkode: 3836f...9ba 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå