Gå til innhold

lurer på om det er en fasit ved smaken av sæd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

smakte sæden til en super kåt person på en fest igår

den var varm og smakte salt

noen som har erfaring med smaken av sæd? hva smakte det og var den kalt/varm?

Anonymkode: df57c...a35

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

smakte sæden til en super kåt person på en fest igår

den var varm og smakte salt

noen som har erfaring med smaken av sæd? hva smakte det og var den kalt/varm?

Anonymkode: df57c...a35

Hvis sæden er kald når den spruter ut, bør lege kontaktes. Ellers kommer det mye an på hva vedk har spist i det siste. Øl, sprit og asparges gir vond sædsmak, frukt og søtt gir bedre smak.

Anonymkode: 8b44b...98e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Thomasogane
Skrevet

Hvis sæden er kald er vel personen død? Evt ikke langt unna? 🙈

Skrevet

Jeg synes sæd smaker stort sett likt, varmt og litt salt. Synes konsistensen varierer mer, tynt/tyktflytende. Syns det er ganske hot å svelge, mannfolka elsker det😁

Anonymkode: 79d2c...8b4

• Liker 1
Skrevet (endret)

Smaken avhenger av hva han har spist. Løk gir vond smak.

Men… hvis du klarer å ta pålen litt dypt eller vinkle strålen mot svelget når han spruter, da fyker sæden rett forbi alle smaksløker. 😉

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan smake ulikt, salt er vanlig. Smaker ikke spesielt godt av penis eller sæd, men liker å tilfredsstille mannen. Det er skikkelig tennende. Svelger alltid. 

Anonymkode: e3b64...3d9

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar aldri satsen i munnen dersom mannen har drukket mye øl eller brunt brennevin. Det smaker guffe. Ellers kan det variere litt i salthet og søthet, men ikke store variasjoner. 

Jeg hadde også en eks som smakte dårlig uansett. Vet ikke hvorfor. 

Anonymkode: 855ae...523

Skrevet

Smaker pyton hvis han har spist røkt laks/makrell i tomat, og ekstra salt hvis han har spist spekemat.

Anonymkode: 56464...5a9

Skrevet

Eksen min drakk kun øl og brunt brennevin av alkohol. Men syntes aldri det smakte stygt av ham. Har derimot en formening om at kaffe og røyk gir stygg smak. Samtidig som at jeg ikke får det helt til å stemme heller. Eneste fellesnevner jeg kan komme på er at de fleste har smakt salt i større eller mindre grad.

Skrevet

Jeg tenner på sæd lukt og smak. Så kommer mannen først tar det ikke lang tid før jeg kommer selv med hans sæd dufter eller smaker🙈☺️

Av den erfaringen jeg har. Kanskje 2-3 forskjellige, så syns jeg det har smakt nokså lik og det er egentlig ingenting å sammenligne med. Sæd smaker sæd. Men mulig jeg bruker mer tid på å kjenne etter smaken og lukten nå når jeg forbinder det med noe nært, intimt, trygt og godt. Og vet ikke om det bare er hos mannen min, men syns sædsmak lukt har en svak eim av klorlukt…og blomkål😄

Anonymkode: 6dc43...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...