AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Jeg har fått positiv test, men har skikkelig mensensmerter(murringer). Er d farlig? Betyr d jeg kan miste? Anonymkode: d0c93...aa1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har fått positiv test, men har skikkelig mensensmerter(murringer). Er d farlig? Betyr d jeg kan miste? Anonymkode: d0c93...aa1 Det er helt normalt! Hadde vært mer stressa for blødning 😊 Anonymkode: 3b052...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er helt normalt! Hadde vært mer stressa for blødning 😊 Anonymkode: 3b052...1c0 Ingen blødning og lukket livmortapp. Anonymkode: d0c93...aa1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Del Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 11.44): Ingen blødning og lukket livmortapp. Anonymkode: d0c93...aa1 Hvordan ser du at den er lukket? Anonymkode: fb2d4...d20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Del Skrevet 5. september 2022 Murring er helt normalt. Det er livmoren som jobber så lenge du ikke blør eller får smerter så kan du nok puste rolig Anonymkode: 802f0...fb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #6 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde mye menssmerter med barn nr 2. Til og med blødninger. Men det gikk kjempe fint. Problemet, fant vi ut etter hvert, var at morkaken lå på fremsiden (skal egentlig ligge bak), så blødninger i svangerskapet er ikke alltid farlig Anonymkode: 464a2...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #7 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde ikke murringer i første svangerskap, men har hatt myyye i dette svangerskapet! Er i uke 19 nå:) Anonymkode: 0ecd4...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå