AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg har lyst å gi min mor Apple tv i gave. Hvis jeg da lager en Apple bruker og bruker den til å logge inn på Apple tv , kan hun da ha Apple tv selv om hun ikke har iPhone ? Anonymkode: 1a32c...6bf
Klossmajor Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Apple TV er en selvstendig enhet uavhengig av andre Apple-enheter som iPhone, iPad eller Macintosh. Apple TV fungerer altså helt fint på egen hånd. Har man i tillegg en iPhone, iPad eller Macintosh kan man få noe ekstra funksjonalitet ut av å knytte de sammen, som f.eks hjemmedeling og speiling.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Hun må ha en Apple id for å få oppdatert og lagt inn apper på Apple tv, men trenger ellers ikke å ha noen andre eple-ting for at det skal funke Anonymkode: 73c97...95c
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Så flott. Da skal jeg kjøpe det til henne 😄 Anonymkode: 1a32c...6bf
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Kjøp heller en Chromecast Generasjon 4. Anonymkode: e54df...01c 4
newman01 Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Kjøp heller en Chromecast Generasjon 4. Anonymkode: e54df...01c Apple TV er ganske genial. Alt bare fungerer, apper er godt utviklet, man får T-wee-app som fungerer godt, og man slipper å styre tv'n med mobilen. Deilig med fjernkontroll
jente78 Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 newman01 skrev (2 timer siden): Apple TV er ganske genial. Alt bare fungerer, apper er godt utviklet, man får T-wee-app som fungerer godt, og man slipper å styre tv'n med mobilen. Deilig med fjernkontroll Men Chromecast gen. 4 har jo fjernkontroll. Fungerer superbra og er billigere enn Apple TV. 😀 1 4
jente78 Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 Tilbud på Elkjøp nå 😀 https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-smarte-hjem/tv-og-tilbehor/tv-tilbehor/streaming-og-mediaspillere/google-chromecast-med-google-tv/462457?&scid=SEM6282&gclid=CjwKCAjwvNaYBhA3EiwACgndglfkzTnjPyD45NWdgBGdv4yxRYTtY1_99L3LP03DzpB6AuPdEB1BwxoCyGsQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Støtter også forslaget om chromecast gen 4. Google TV er fantastisk. Og ja, den har fjernkontroll. Og i alle fall hvis hun har android, så er virkelig chromecast å foretrekke. Man kan caste alt til chromecast. Det kan man ikke fra android til appleTV. AppleTV er et ELENDIG produkt hvis man ikke har andre apple-enheter. Anonymkode: ed418...280 4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 newman01 skrev (2 timer siden): Apple TV er ganske genial. Alt bare fungerer, apper er godt utviklet, man får T-wee-app som fungerer godt, og man slipper å styre tv'n med mobilen. Deilig med fjernkontroll Har et annet inntrykk. Ett eksempel: Jeg var på ferie hos ei venninne som bor langt unna. Hun har appleTV. Jeg har androidmobil. Mens hun var på jobb, så ville jeg streame fra en streamingtjeneste jeg har som ikke hun har. Det var helt umulig å få til. AppleTV krevde at jeg logget inn på appen med hennes email. Det var helt umulig å logge inn med en annen email enn den som har appleID. Og det var også umulig å speile skjermen min fra mobilen over til appleTV. AppleTV er søppel hvis man har android. Det funker IKKE! GoogleTV derimot funker som en drøm. Har aldri hatt ett eneste problem og jeg fikk GoogleTV rett etter det kom. Jeg bruker den myyyye. Og GoogleTV har aldri hatt problemer. Det bare funker! Anonymkode: ed418...280 4
Whistler Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): .......Man kan caste alt til chromecast. Det kan man ikke fra android til appleTV. AppleTV er et ELENDIG produkt hvis man ikke har andre apple-enheter. Anonymkode: ed418...280 Jeg har fem Apple tv bokser og ingen andre appleprodukter. Fire i huset og en til å medbringe på reise for å se norsk tv på hotell. Et fantastisk produkt som leverer hver gang. Hvis man trenger å caste kan man gjøre det direkte til et smart TV-apparat. 1
Whistler Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): ........ AppleTV er søppel hvis man har android. Det funker IKKE! .............. Anonymkode: ed418...280 I ditt tilfelle er Apple TV søppel fordi den ikke er din. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå