Gå til innhold

Foreldreveiledning i regi av bv.tj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvordan andre har opplevd dette hjelpetiltaket?

Da jeg mottok foreldreveiledning var barnet mitt i småbarnsalderen og hadde normale behov som egentlig ble dekket.

Min opplevelse er at jeg tok meg fri ulønnet to ganger i uken for å «lære» basic knowlegde.

Det eneste jeg fikk ut av denne tiden var et lite kredittkortlån pga tapt inntekt.

Når det er sagt forstår jeg hensikten med å gi foreldreveiledning til de som feks har tenåringer med store utfordringer som går utover det som er normalt.

Anonymkode: 7a9f1...4c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Lurer på hvordan andre har opplevd dette hjelpetiltaket?

Da jeg mottok foreldreveiledning var barnet mitt i småbarnsalderen og hadde normale behov som egentlig ble dekket.

Min opplevelse er at jeg tok meg fri ulønnet to ganger i uken for å «lære» basic knowlegde.

Det eneste jeg fikk ut av denne tiden var et lite kredittkortlån pga tapt inntekt.

Når det er sagt forstår jeg hensikten med å gi foreldreveiledning til de som feks har tenåringer med store utfordringer som går utover det som er normalt.

Anonymkode: 7a9f1...4c3

Nå forteller du ikke noe om bakgrunnen til at du fikk denne veiledningen. Men jeg har selv takket ja til de tilbudene jeg fikk, selv om vi havnet i bv-systemet pga. barnefar. Jeg takket ja, for å gå foran som et godt eksempel ovenfor far, men han takket nei til tilbudene..

COS-kurs synes jeg var bortkastet tid. Jeg hadde ett barn i skolealder, og deltok med en barselgruppe.. Og mye fokus på oppdragelse fra barna er født, hvilket jeg var forbi.

Så gikk jeg over til en familieterapeut. Det var litt mer givende. Hvis man er åpen om hva som er vanskelig, så jobber man spesifikt med det og hvordan håndtere vanskelige situasjoner. Men ja, ble en del fri fra jobb for å delta i møter med bv, mens veiledningen tok jeg rett etter jobb, så det var krevende mens vi holdt på med dette.

Anonymkode: 7fff1...b33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...