AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Ser det helt klart for meg enda den røykskya og jeg tenkte at vil det begynne å brenne nå? Tør jeg å ta ut i kontakten fordi det var kontakten tv'en er koblet i. Enn om det kommer ett til? Er tv'en ødelagt nå? Sto der med 1000 spørsmål. Men ingenting galt skjedde... Har en slik drøm noe betydning? Anonymkode: 83e66...217
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Nei. Vi mennesker drømmer de villeste ting hver natt. Alle slags tanker og følelser, innskytelser, bearbeides av hjernen om natten. Vi kan drømme at vi plutselig kan fly fordi vi fikk vinger, og suser rundt i lufta. Men det betyr jo ikke at det vil skje i virkeligheten når vi våkner. Ingen mennesker gror ut vinger på ryggen bare fordi man har drømt det. Det finnes ikke sanndrømte drømmer. Skulle noe man har drømt inntreffe, så skyldes det ene og alene TILFELDIGHETER. Akkurat som noen tipper de rette Lotto-tallene en gang. Anonymkode: 56079...94d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå