AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg har vært med kjæresten i snart et år. Jeg har alltid visst at han har draget på damene, vi møttes på en studentfest. Nylig møtte vi en venninne av meg på byen da vi var ute, etter vi sa hadet til hverandre sendte hun meg melding med at vi har vært FF med kjæresten min i 4 mnd, men det er lenge siden, langt før vi traff hverandre. Det er en litt rar følelse, vet ikke helt hva jeg tenker om det. Den gangen ville hun gjerne at det skulle utvikle seg til noe mere, men han hadde ikke tida til kjæreste den gang, så det ble ikke det, men hva om hun f.eks prøver å claime ham nå i etterkant ?? Denne jenta er 28, og like gammel som kjæresten min, og sikkert mere seksuelt erfaren enn meg… jente 21 Anonymkode: 2336b...5aa
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 "Claime ham"? Hvorfor skulle hun ha noe krav på ham? Han er sammen med deg og du må bare stole på at det er deg han ønsker å være sammen med.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Man er i et forhold fordi man ønsker det. Det har ingenting å si hva hun evt ønsker, det er hva han vil som er viktig. Hun kan ikke "claime" noen ting. Du er jo veldig ung, og sikkert usikker, men du kjenner vel kjæresten bra etter et år? Anonymkode: 5c6bf...768 7
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 hun 28 og du 21 tror du står stødig Anonymkode: 69ed8...5a2 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Jeg har ligget med tre av kompisene til kjæresten min før vi ble sammen. Burde jobbe med usikkerheten din. Anonymkode: eaee2...c0a 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har vært med kjæresten i snart et år. Jeg har alltid visst at han har draget på damene, vi møttes på en studentfest. Nylig møtte vi en venninne av meg på byen da vi var ute, etter vi sa hadet til hverandre sendte hun meg melding med at vi har vært FF med kjæresten min i 4 mnd, men det er lenge siden, langt før vi traff hverandre. Det er en litt rar følelse, vet ikke helt hva jeg tenker om det. Den gangen ville hun gjerne at det skulle utvikle seg til noe mere, men han hadde ikke tida til kjæreste den gang, så det ble ikke det, men hva om hun f.eks prøver å claime ham nå i etterkant ?? Denne jenta er 28, og like gammel som kjæresten min, og sikkert mere seksuelt erfaren enn meg… jente 21 Anonymkode: 2336b...5aa Foreslår at du er singel frem til du blir litt mer voksen i hodet, du har ingenting i et forhold å gjøre. Anonymkode: 910b7...777 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Her har begge ligget med kompis/venninner før vi ble sammen. Vi hadde dog vært venner i mange år før lynet slo ned. Er en naturlig del av det å henge sammen i samme vennegjeng. Men det hører fortiden til. Selv om jeg til og med på et tidspunkt var samboer med en av hans bedre kamerater og så for meg en fremtid med ham, så er det en grunn til at det ikke ble oss. Tror ikke du har noe å frykte. Anonymkode: 3e306...b2d
Gjest Athena Catalina Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Alle har en fortid, det er deg han er sammen med nå. Ikke dvel med fortiden det gjør deg ikke noe godt. Se fremover.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Hun har vel sendt deg melding om dette fordi hun synes du bør vite og vil være åpen og redelig. Hvis hun hadde planer om å legge seg etter ham hadde hun vel neppe gjort det. Anonymkode: a9ec8...bcd 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Var unødvendig av hun å fortelle dette. Man pleier ikke si fra om hvem man har ligget med i vennegjengen. Hun fortalte det vel for å være dust mot deg. Anonymkode: 81cd7...3bc 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Ble kjent med ei jente nå. Jeg visste at hun har ligget med typen min før og jeg merket at hun var rar mot meg. Så jeg sa det til henne, dette er noe jeg vet om og spurte om hun hadde følt på det mens vi bygget vennskap. Ja, hun hadde vært så stressa og følte lenge at hun ikke være åpen mot meg. Samtidig ville hun ikke ha noe trøbbel så hun ante ikke hvordan hun skulle få sagt det til meg. Hun merket også at jeg og hun kom godt overens, men det begrenset henne som mulig venninne for meg. Så jeg sa at jeg vet det, jeg har vist det lenge og jeg bryr meg ikke om sånt. Eneste jeg ser er hvordan folk oppfører seg her og nå. Hun er ei ålreit jente som oppfører seg normalt høflig på alle måter. Så nå er vi gode venninner og har flere planer sammen. Det kan være noe slikt med denne jenta også. Samtidig merker jeg meg litt skeptisk til at hun omtaler det som fuck friend og hvor lenge. Det hadde holdt med at de har ligget sammen. Anonymkode: 7e70c...4da 1
ClausSaus Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ligget med tre av kompisene til kjæresten min før vi ble sammen. Burde jobbe med usikkerheten din. Anonymkode: eaee2...c0a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ligget med tre av kompisene til kjæresten min før vi ble sammen. Burde jobbe med usikkerheten din. Anonymkode: eaee2...c0a #hore Anonymkode: c1929...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): hun 28 og du 21 tror du står stødig Anonymkode: 69ed8...5a2 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ligget med tre av kompisene til kjæresten min før vi ble sammen. Burde jobbe med usikkerheten din. Anonymkode: eaee2...c0a Her kommer gullkornene på rekke og rad! Jeg ville nok bare tatt avstand til hele dama, TS. Hun mangler åpenbart noen skruer, som kan melde deg på den måten. Anonymkode: b97e0...478 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #15 Skrevet 4. september 2022 Det er ikke sånn at vi kan claime folk vi har ligget med tidligere. Anonymkode: 2109e...883 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #16 Skrevet 4. september 2022 Jeg har også hatt sex med ektemannen til en av mine beste venninner. Det var 1 år før de møttes at vi hadde oss noen morsomme helger, hvem hadde trodd at de to plutselig skulle møte hverandre:) vel vel, jeg og han ble enige om at jeg skulle si de si det da våre relasjoner var gode og gamle mens deres var ny. Det gikk helt fint, vi alle fniser av de nå(22 år etterpå) til og med min mann og de er på ferie hos oss hvert år. Ikke legg så mye i det . Anonymkode: 04805...53b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #17 Skrevet 4. september 2022 Syns det tyder på at hun er en venninne å stole på siden hun forteller deg det. Vil tro at hvis hun fortsatt var keen hadde hun ikke sagt det. Anonymkode: c0b03...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #18 Skrevet 4. september 2022 ClausSaus skrev (3 timer siden): AnonymBruker skrev (2 timer siden): #hore Anonymkode: c1929...4a3 Har du ikke fått gjort noe med livet ditt enda Claus? Alle disse årene med å kalle damer på kvinneguiden for hore.... Savner du ikke et ordentlig liv? Anonymkode: c0b03...b7f 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #19 Skrevet 5. september 2022 12 hours ago, AnonymBruker said: hun 28 og du 21 tror du står stødig Anonymkode: 69ed8...5a2 Ekkel. Anonymkode: 6dc4d...cd2 1
ClausSaus Skrevet 5. september 2022 #20 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du ikke fått gjort noe med livet ditt enda Claus? Alle disse årene med å kalle damer på kvinneguiden for hore.... Savner du ikke et ordentlig liv? Anonymkode: c0b03...b7f Vis meg ett eneste innlegg der jeg har kalt noen hore. Men det har vel ikke så mye å si – har det vel? Det viktigste er vel å få gulpe opp frustrasjon over at noen våger å ikke marsjere i den takten de får beskjed om…?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå