AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Jeg vil ta lappen, har mulighet til 1, maks 2 kjøretimer i uka i snitt (eller 1 dobbel), har tatt noen kjøretimer fra før, hvor lang tid er det vanlig å bruke? Har ingen å øvekjøre med privat. Anonymkode: f39c5...84e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Jeg brukte fire måneder tilsammen, men det hadde gått litt fortere om ikke pandemien hadde kommet og stengt skolen. Var også litt ventetid på teorien og oppkjøringen. Anonymkode: 25cf6...d54
Scoops Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Jeg brukte og 4 måneder tilsaman ,hadde gått fortere hadde det ikke vært for at jeg måtte vente lenge på oppkjøring.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Kommer helt ann på hvor mye tid du bruker på å bli god nok. Husk at det anbefales å mengdetrene minimum 140 timer. Lykke til! Anonymkode: be055...acf
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Kjøreskolene bruker alltid dobbelttimer bare så du vet det. Regner med det kommer til å ta lang tid når du ikke øvelseskjører hjemme og bare kan øve på kjøreskolen en gang i uka. Legg av mye penger. Anonymkode: 36563...eb1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Det tar lengre tid enn om du øvelseskjører hjemme, jeg brukte rundt tre måneder. Andre bruker 4-5 måneder. Noen tar det mer intensivt noen uker også. Men hvor lang tid det tar kommer an på hvor fort du lærer, og hvor raskt du får forståelse for trafikkbildet. Om du kjører opp med manuell eller automat vil også påvirke tiden. Anonymkode: b74e2...d9e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Kommer an på deg. Jeg har store problemer med hele førerkortgreia, og har holdt på i litt over 2 år med privat øvelseskjøring. Ei venninne av meg holdt på noen måneder og fikk lappen med en gang. Anonymkode: d56ca...169
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Jeg begynte med førerkortet i juli 2021 og fikk lappen i mai 2022. Var egentlig ferdig med alt og klar til oppkjøring i november 2021,men det var ikke ledig time før februar 2022, og da strøk jeg dessverre, var ingen ledige timer før mai 2022 og da sto jeg heldigvis. Det som gjorde at det tok så lang tid var det lange ventetiden på oppkjøring. Anonymkode: 2ac44...c9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå