Gå til innhold

Treningssenter i Oslo som sjekkearena/vise seg frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket treningssenter i Oslo foregår det mest sjekking, eller har medlemmer som liker å vise seg frem?

Anonymkode: fc0e3...dd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvilket treningssenter i Oslo foregår det mest sjekking, eller har medlemmer som liker å vise seg frem?

Min erfaring er at treningssenter er en svært dårlig sjekkearena.

Vi er der for å trene. Ikke bli «sjekket opp»🤷🏼‍♀️

La folk få trene i fred.

Anonymkode: 4199d...236

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Folk går på treningssenter for å trene, ikke bli sjekket opp. Det er utrolig plagsomt når mannfolk kommer bort å sjekker meg opp når jeg trener.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Min erfaring er at treningssenter er en svært dårlig sjekkearena.

Vi er der for å trene. Ikke bli «sjekket opp»🤷🏼‍♀️

La folk få trene i fred.

Jeg hadde sluttet å gå på treningssenter hvis jeg ble sjekket opp. Har faktisk noia for at noen skal sjekke meg opp på treningssenter, elsker alle dem som driter i min eksistens. 

Anonymkode: 89be6...733

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Uff, menn som skal liksom puste og pese og later som om de jobber så hardt med treningsredskapet de sitter med... Nei, treningssenter er et sted der jeg jobber for å bli svett og når jeg er svett føler jeg meg ekkel. Det er helt feil arena å prøve på noe sjekkingsgreier på.

Anonymkode: d6ec6...1b2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde sluttet å gå på treningssenter hvis jeg ble sjekket opp. Har faktisk noia for at noen skal sjekke meg opp på treningssenter, elsker alle dem som driter i min eksistens. 

Å bli forsøkt sjekket opp når jeg trener er faktisk utrolig irriterende 🤮..

Fy faen så mange desperate «menn» der ute. 

2 ganger har jeg måtte si i fra til personal da folk ikke tar nei for et nei. Greit nok at jeg mistet tålmodigheten og var litt brysk i avvisningen, men la nå for faen folk få trene i fred.

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Å bli forsøkt sjekket opp når jeg trener er faktisk utrolig irriterende 🤮..

2 ganger har jeg måtte si i fra til personal da folk ikke tar nei for et nei. Greit nok at jeg mistet tålmodigheten og var litt brysk i avvisningen, men la nå for faen folk få trene i fred.

Jeg føler meg også ekkel når jeg blir svett. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det er da like mange desperate kvinner.

Ofte enda verre de. Sjekker opp i badstuen foran masse folk, og lignende. Usj.

Anonymkode: 5f9ce...251

Skrevet

Seriøst? Sosiale antenner - skaff deg noen. 

Anonymkode: 4adc6...ffd

Skrevet

Husker du denne sangen? Er litt spøk på folk som flekset på treningssenteret

Anonymkode: 79d71...f38

Skrevet

Har blitt strenge regler mot sånt heldigvis 

Anonymkode: ea749...741

Skrevet

Ai her var det mange damer som later som de blir sjekket opp på gymmen og har noe imot det. Er villig til å legge noe penger på at dere hverken blir sjekket opp eller har noe imot det. Med mindre det er et seniorsenter eller Tommy’s Gym på Valdres vi snakker om. 

Bra senter i Oslo er feks SATS på Bislett og Colosseum. Der er det mye bra!

Anonymkode: 246c8...165

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ai her var det mange damer som later som de blir sjekket opp på gymmen og har noe imot det. Er villig til å legge noe penger på at dere hverken blir sjekket opp eller har noe imot det. Med mindre det er et seniorsenter eller Tommy’s Gym på Valdres vi snakker om. 

Ai, her var det mye ignorering av hva kvinner sier, gitt, for kvinner snakker jo aldri sant, vettu. 😉

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er så deilig med litt god gammel «mansplaining» 💃🏼

Er ikke så viktig hva kvinner selv sier. Din fantasi er sannheten🤦🏼‍♀️

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, Bålkaffe said:

Ai, her var det mye ignorering av hva kvinner sier, gitt, for kvinner snakker jo aldri sant, vettu. 😉

Her inne er det dessverre en overflod av å fremstille seg som noe man ikke er. Gjerne i moralismens navn. Så ja, her inne snakkes det ikke sant bestandig. 

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er så deilig med litt god gammel «mansplaining» 💃🏼

Er ikke så viktig hva kvinner selv sier. Din fantasi er sannheten🤦🏼‍♀️

Ingen kvinner har noe imot at de blir sjekket opp av noen som er attraktiv. Punktum. Men det skjer nok neppe med noen her 😉

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke der for å bli sjekka opp, men liker å vise meg frem. Vet at menn liker trente damer i tights, så om jeg kan glede en mann på den måten så er jo det bra :) Om han runker vettet av seg etterpå hjemme er jo bare koselig.

At andre menn fantaserer om meg ser jeg på som sunt.

Anonymkode: 482a0...d14

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):. 

Ingen kvinner har noe imot at de blir sjekket opp av noen som er attraktiv. Punktum. Men det skjer nok neppe med noen her 😉

Aha.. Et godt gammelt troll. Ok provokasjonsforsøk, men blir litt for åpenbart for at noen biter på tipper jeg☺️

Skrevet
On 9/4/2022 at 9:42 AM, AnonymBruker said:

Alle!

Trikset er å ha finstemte nok sosiale antenner til å merke forskjell på om dine tilnærmelser er velkomne eller om du bare er en plage.. ;)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvis ikke du tror oss, hvordan skulle vi da bevist det?

Tipper det er mennesker med din innstilling som sjekker opp andre og ikke evner å fange opp at de synes det er ekkelt.

Synd for treningssentrene, er nok flere enn meg som melder meg ut pga labre antenner. 

Anonymkode: 5f9ce...251

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...