AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Bruker ikke truser eller strømper, er det vanlig å ikke bruke disse plaggene, føles ikke naturlig og tenker ikke særlig over det når jeg står opp om morgen og kler på meg. Er det forskjell på om du er mann eller kvinne? Anonymkode: 9de12...19a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 På sommeren knskje. Men om vinteren så høres det kaldt ut unsett kjønn. Går menn helt uten undertøy over lang tid og bare løse klær, tror jeg ballene begynner å kjenne tyngdekraften og bli hengeballer når du ikke har undertøy som holder de på plass. Som hengepupper hvis man aldri bruker BH. Anonymkode: cd3b4...4f9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Ifølge samboeren min blir det fort ubehagelig å gå kommando. Ballene trenger støtte. Jeg foretrekker undertøy, siden jeg da kan vaske benklærne mine sjeldnere. Anonymkode: 1e11f...68b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Som mann liker jeg ikke gå kommando ut av huset. Blir fort ubehagelig. Sokker er et must, bruker vanlige hvite eller knelange tubesokker bestandig, fra omtrent nå til langt ut i mai, to par samtidig. I dag Adidas som er litt tynne over Puma. Kjempedeilig med to lag myke sokker på. Og rundt 1 november knelange ullstrømper over der igjen. Bikker det 10 minus, leggvarmere over der igjen. Ellers fryser jeg som f… Anonymkode: 261c6...1ff
Kniv & gaffel Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Bruker alltid truse. Det er etter min mening ekkelt og uhygienisk å gå uten, og det virker også ubehagelig. Strømper bruker jeg aldri, bruker enten sokker eller strømpebukse. Er forøvrig kvinne. 1
Gjest Loublover Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bruker ikke truser eller strømper, er det vanlig å ikke bruke disse plaggene, føles ikke naturlig og tenker ikke særlig over det når jeg står opp om morgen og kler på meg. Er det forskjell på om du er mann eller kvinne? Anonymkode: 9de12...19a Jeg bruker aldri aldri sokker/strømper eller truse, har ikke brukt dette på flere år så for meg her det helt naturlig å gå uten
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Loublover skrev (4 timer siden): Jeg bruker aldri aldri sokker/strømper eller truse, har ikke brukt dette på flere år så for meg her det helt naturlig å gå uten Samme her 😁 Anonymkode: 9de12...19a 1
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Jeg bruker boxere og hipster. Men innerst gjerne en liten bomullsstring. Da greier jeg meg uten truseinnlegg og da kan jeg bruke boxeren i to dager ! Sparer både innlegg og vask. Anonymkode: 52ca6...fa9
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg bruker boxere og hipster. Men innerst gjerne en liten bomullsstring. Da greier jeg meg uten truseinnlegg og da kan jeg bruke boxeren i to dager ! Sparer både innlegg og vask. Anonymkode: 52ca6...fa9 Hvorfor ikke bare droppe boxeren? Enda mindre vask... Anonymkode: bd97b...175
Morpheus Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor ikke bare droppe boxeren? Enda mindre vask... Anonymkode: bd97b...175 Ja. Forstår ukke hvorfor man har på seg 2 truser oppå hverandre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå