Gjest barne- og familiemedister Skrevet 26. november 2005 #21 Skrevet 26. november 2005 Hva heter han, egentlig? Hva han burde hete er åpenbart: Second Best
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #22 Skrevet 26. november 2005 Hva heter han, egentlig? Hva han burde hete er åpenbart: Second Best ← Nope, Third Best. For det ene bildet viste ham sammen med farfaren, som nok heter The Best.
Gjest Milah Skrevet 26. november 2005 #23 Skrevet 26. november 2005 Ja, men bestefaren har jo også en far.. osv osv.. Derfor er han nok langt i fra så bra som vi har trodd..
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #25 Skrevet 26. november 2005 Ja, men bestefaren har jo også en far.. osv osv.. Derfor er han nok langt i fra så bra som vi har trodd.. ← Kunne tatt ham selv om han het noe sånt som Fifth Best også jeg. Navnet skjemmer ingen...
Cupcake Skrevet 27. november 2005 #26 Skrevet 27. november 2005 Han var litt lik Jude Law ← Det tenkte jeg også! :-D
Mette Skrevet 27. november 2005 #28 Skrevet 27. november 2005 Tråden er ryddet litt. Remyline Moderator
Nicky B Skrevet 27. november 2005 #29 Skrevet 27. november 2005 Hva heter han, egentlig? Hva han burde hete er åpenbart: Second Best ← Han heter Calum Best. Han figurerer ofte i engelske sladder blader slik som Now, Heat, OK og Hello. Der kan man se helten både med klær og i lettere avkledde utgaver. Er en jentefut uten like skal man tro sladderpressen og stiller opp til åpningen av en konvolutt. Sjekkeprogrammet han deltok i hadde også Miss Loos som deltager pluss noen andre ymse engelske D kjendiser hvorav han ble nært bekjent med de fleste av de. Skal man tro sladderpressen... (4 år i England og dette er det jeg fikk med meg?! )
Diva Skrevet 1. desember 2005 #32 Skrevet 1. desember 2005 Oh, han var najs!!! *sikle* Mener jeg har sett andre bilder av han (om det var han da, jeg mener det) og Aqua-Lene for noen år siden på et eller annet party... Da var han ikke særlig kjekk, så bare glætt ut...brrr Men nå derimot! Damn!
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #33 Skrevet 1. desember 2005 Han var litt lik Jude Law ← Skulle akkurat til å si det... faren hans var kjekk da han var på høyden, men sønnen... mamma mia.
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #34 Skrevet 1. desember 2005 Nå var jo George Best ganske snasen i sin tid han også, men det var leeeeenge før jeg gikk i bleier. Sønnen derimot, han er mer i min aldersgruppe
Bekkeblom Skrevet 1. desember 2005 #35 Skrevet 1. desember 2005 Jeg syns han ligner på Anders Lysbakken, jeg
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #36 Skrevet 1. desember 2005 Nei huff og huff. Er ikke det han politikeren som stod å sang samler og fikk en blomsterkvast på tv nå nettopp?
Gjest Gjesta Skrevet 1. desember 2005 #37 Skrevet 1. desember 2005 samler Nei, nå må jeg samle meg litt her. SaLmer skulle det være
Gjest Aria Skrevet 1. desember 2005 #38 Skrevet 1. desember 2005 Jeg syns han ligner på Anders Lysbakken, jeg ← Nei, nei og atter nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå