AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hei! Jeg er en kvinne på 27 år som har vært sammen med samboeren min i 8, og sammen har vi to barn. Vi har aldri sex, og jeg har lite følelser for han. Merker også at interessen for andre har begynt å komme 😭 Men jeg har jo ikke lyst til å ødelegge familien vår, å at barna våre skal få det vondt pga meg. Jeg tror aldri at samboeren min hadde gått fra meg, for det er jo mye lettere å bli? 🤷🏽♀️ Hva gjør man i en slik situasjon? Barna gjør det så mye vanskeligere å gå ❤ Anonymkode: ab89c...6ad
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Har du tatt det opp med han? Syns han fortjener en mulighet til å være med på å rette opp i ting, før du plutselig gjør det slutt. Fortell han hva du føler, å prøv å gjør ting sammen som par. Dra på kino, restauranter, gå en tur osv bare dere to. Forsøk å vekk liv i følelsene igjen. Om det ikke er sjans, har du det sikkert bedre alene. Men vær forberedt på at du kanskje kommer til å savne følelsen av å være familie. Du kommer antakeligvis ikke å treffe en ny som bryr seg om barna dine på tilsvarende måte, og som involverer deg på lik linje. Egen erfaring og erfaring fra venner er at ny partner har lettere for å irritere seg over barna man har og litt forskjellsbehandling dersom han også har fra før. Anonymkode: 868b7...948
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Når sluttet dere å ha sex da? Hva skjedde? Anonymkode: f3c7e...472
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #4 Skrevet 5. september 2022 Jeg tror ikke det blir bedre, å du bør manne deg opp å gå...Barn er tilpasningsdyktige. Anonymkode: 3612a...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå