Gå til innhold

Overnaturlige opplevelser

&@12&@

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ateist hele mitt liv, aldri trodd på noen relegion, livssyn eller overtro. Helt til nå nylig. Jeg var i en bilulykke dær noe svært uvanlig skjedde. Bilen skle på veien og rullet ut veien og landet i havet. Bilen rullet rundt gjentatte ganger og etterlot meg og sjåføren med alvorlige skader. Vi var begge bevisstløse lenge. Mens jeg var «borte» hadde jeg en merkelig drøm. Min bestefar som har gådd bort for mange år siden, sto plutselig foran meg og det føltes så virkelig. Han sa til meg gjentatte ganger at jeg måtte våkne opp, hvis ikke kom vi til å drukne. Deretter dro han noe ut fra bukselommen og la det ned i jakkelommen min. Et armbånd med en stjerne i midten. Rett etter det våknet jeg plutselig. Og akkurat som han sa var vi igang med å drukne fordi bilen var i ferd med å bli fylt med vann. Lang historie kort fikk jeg både meg selv og min vennine ut av bilen. Etter det fikk jeg total blackout og våknet neste dag på sykehuset. Det første jeg tenkte på når jeg våknet var drømmen. Og i jakkelommen min lå nettop det armbåndet han ga meg i drømmen. Hvordan er dette mulig? Er det noen her som har hatt lignende opplevelser? 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bro, om jeg fortalte deg alt jeg har opplevd; RIP.

Det du snakker om er syke greier, nær døden opplevelser og sånt. Jeg vet det er liv etter døden, uten å måte bry meg om NDE statistikkene

Men til syvende og sist, alt dette er bare oplevelser. De kommer og går. Til og med de største opplevelsene blir til slutt bare et minne.

Gud-bevissthet, ikke midlertid Kilde-bevissthet ved hjelp av LSD og sånt, men permanent Gud-bevissthet, det er noe ekte pop smoke shit bro 😎

Det er ikke opplevelsen eller oppleveren av opplevelsen... Det er GUD!

Bevissthet er Gud. Lett. Punktum.

Det er så mye mer primært en opplevelse.

Det er alt. Gud-bevissthet er den Eneste Sanne bevissthetstilstand. 

Den standarde bevissthetstilstanden (religiøse nutheads, ateister, materialister for eksempel), den er rett og slett... mindre i bevissthet, derfor er de individene mindre spirituelt bevisste en de som er er Oppvpåket. Almost like taking a donkey inn front og the mirror 💤

Bevissthet avgjør din virkelighet og perspektiv TOTALT, uten tvil.

#HamzaTzortizErEnLogikkBabyBoy

Endret av Conal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig hvordan det armbåndet havnet der. Du har vel opplevd et mirakel :) 

Anonymkode: 61a44...05f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...