AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Trenger jeg å beskrive på case intervjuet hvordan jeg gikk frem for å løse caset praktisk? Eller bare hoppe rett til spørsmål besvaarelsen? F.eks 1. Leste teksten 4 ganger 2. Analyse gjennom å kode 3. Oppsumering av spørsmålene Anonymkode: 5e5df...493
Modni Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Trenger jeg å beskrive på case intervjuet hvordan jeg gikk frem for å løse caset praktisk? Eller bare hoppe rett til spørsmål besvaarelsen? F.eks 1. Leste teksten 4 ganger 2. Analyse gjennom å kode 3. Oppsumering av spørsmålene Anonymkode: 5e5df...493 Kommer Ann på hvor og hva de ønsker… noen steder nei andre ja..
Summeer Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Spørs jo hva slags case det er. Jeg pleier å måtte holde en presentasjon om en problemstilling, så da har jeg alltid innledet med hvordan jeg forstår problemstillingen og hva jeg vet/hvilke forutsetninger jeg legger til grunn. Hvis jeg feks skal lede omstilling til hyppige leveranser (it) så sier jeg at utgangspunktet mitt er at dette teamet til nå leverer hver 8. Uke og det er tunge prosesser med mye overhead. Så starter jeg presentasjonen der. Da sier jeg mye indirekte om hvordan jeg løser casen (Var på 5 jobbintervjuer i april/mai og fikk tilbud om alle jobbene, så noe riktig må jeg ja gjort på casene 😉)
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Alle plasser der jeg har jobbet og de har praktisert case på intervju, så vil de vite hvordan du tenker, og de legger mer vekt på hvordan du kom frem til løsningen, enn selve løsningen Anonymkode: 1f5a3...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå