AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #1 Skrevet 4. september 2022 Hei! Jeg er 53 år og har de siste år tatt Botox i panne pga migrene. Jeg ser jo at det også gir en kosmetisk bivirkning som er fin! Jeg ha fin hud, og bruker dyre produkter med retinol og vit C for å holde aldring av hud unna. Bruker alltid solkrem med høy faktor! Men nå begynner huden å sagge, og miste elastisk. Det kan vel neppe kremer hjelpe? Er det noen inni alder som har brukt fillers eller annet for bitttelitt mer fylde i lepper, samt de linjene i munnvikene? Kanskje kostnader for kremer kan veie opp? OG. Kun seriøse svar. Dere som mener at alt med Botox/fillers er med på å gjøre oss andefjes og uttrykksløs kan la være å svare. Takk! ♥️ Anonymkode: d150d...645 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Duckface - plastc fantastic - barbie girl? Anonymkode: e5212...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Beklager om det er dårlig skrevet. Jeg har ikke morsmål på norsk. Anonymkode: d150d...645 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Duckface - plastc fantastic - barbie girl? Anonymkode: e5212...7d8 jeg ba om seriøse svar. Det er ikke ditt. Hvorfor ikke respektere? Denne kanalen er om velvære og hudpleie og kosmetikk. Gå ut om du ikke har svar eller gode og seriøse innspill på det jeg spør om Anonymkode: d150d...645 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): jeg ba om seriøse svar. Det er ikke ditt. Hvorfor ikke respektere? Denne kanalen er om velvære og hudpleie og kosmetikk. Gå ut om du ikke har svar eller gode og seriøse innspill på det jeg spør om Anonymkode: d150d...645 Et forsøk på å hjelpe deg bare- ser ut som at du trenger hjelp Anonymkode: e5212...7d8
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Min mor tok en såkalt «facelift» når hun fylte 50 år. På henne forsvant både linjene i munnvikene samt de andre linjene i ansiktet. Hun ser ikke en dag eldre en 40 år, men dette var en veldig kostbar opprasjon. Ellers vet jeg at finnes noen veldig gode kremer mot dette også Anonymkode: 086b4...36f 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Et forsøk på å hjelpe deg bare- ser ut som at du trenger hjelp Anonymkode: e5212...7d8 Jeg er voksen og trygg på meg selv, jeg behøver ikke din hjelp ♥️ Anonymkode: d150d...645 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er voksen og trygg på meg selv, jeg behøver ikke din hjelp ♥️ Anonymkode: d150d...645 Så fint- det er sikkert derfor du skriver her da- sånn at du kan få bestemme hvem som får lov til å skrive og ha meninger på et åpent forum- riktig god bedring! Anonymkode: e5212...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min mor tok en såkalt «facelift» når hun fylte 50 år. På henne forsvant både linjene i munnvikene samt de andre linjene i ansiktet. Hun ser ikke en dag eldre en 40 år, men dette var en veldig kostbar opprasjon. Ellers vet jeg at finnes noen veldig gode kremer mot dette også Anonymkode: 086b4...36f Takk for svar. Jeg ha fin hud, men den er ikke så elastisk lengre. Jeg bruker allerede kostbar hudpleie. Jeg skal høre med min behandler, håper ikke at jeg må ta Face lift allerede. Hvilke kremer mener du virker? Anonymkode: d150d...645
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så fint- det er sikkert derfor du skriver her da- sånn at du kan få bestemme hvem som får lov til å skrive og ha meninger på et åpent forum- riktig god bedring! Anonymkode: e5212...7d8 Takk for det, men jeg er frisk 😍 Anonymkode: d150d...645 4
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar. Jeg ha fin hud, men den er ikke så elastisk lengre. Jeg bruker allerede kostbar hudpleie. Jeg skal høre med min behandler, håper ikke at jeg må ta Face lift allerede. Hvilke kremer mener du virker? Anonymkode: d150d...645 Filorga time filler absolute wrinkels correting cream, er en krem som ivertfall har fungert veldig bra på meg. Huden min har ikke vist et eneste tegn på aldring selv om jeg er i 30 årene. Ellers har kosthold og livsstil også mye å si på aldringsprosessen. Anonymkode: 086b4...36f 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Filorga time filler absolute wrinkels correting cream, er en krem som ivertfall har fungert veldig bra på meg. Huden min har ikke vist et eneste tegn på aldring selv om jeg er i 30 årene. Ellers har kosthold og livsstil også mye å si på aldringsprosessen. Anonymkode: 086b4...36f Da jeg var i 30-årene var også min hud plettfri. Aldring begynte i slutten av 40år og over i 50 årene. Bruker allerde Retionol, solkrem, vit c og andre dyre kremer. Så vurderer en konsultasjon hos noen slik at jeg kanskje kan kutte noen av kremene og få bedr resultat med fillers og sånt. Anonymkode: d150d...645 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 Jeg har og alltid tatt vare på huden i voksen alder, men når man bikker 50, er dessverre ikke kremer og god hudpleie nok, selv om det fremdeles er viktig. Jeg tar derfor filler (nosale linjer mm) og botox (sinnarynke og panne) 2-3 ganger årlig. Mange skriver at "det vises ikke" at de har gjort noe. Jeg er usikker om det vises, for det er jo ikke naturlig å være tilnærmet rynkefri langt inn i alderdommen. Men ærlig talt så bryr jeg meg ikke om det vises eller ei. Jeg er gammel nok til å bestemme hva jeg vil gjøre. Anonymkode: 2cef7...7b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #14 Skrevet 5. september 2022 Det er normalt og noe man må forvente at graviteten innhenter oss . Det eneste som kan stramme opp saggete hud er kirurgisk Ansiktsløft. Da ville jeg tatt i utlandet hvor de gjør SMAS løft som betyr at de løfter fra under muskelvevet for et mye finere og mer naturlig resultat og ikke bare strammer den overflødiske huden som fort gir et dratt og unaturlig resultat. I Norge pleier ikke kirurgene gjøre SMAS løft fordi det er litt lenger restitusjonstid og de mangler treningen men har du råd til å dra til USA er du i trygge hender. Kremer og Lasere osv vil ikke hjelpe saggete hud. Filler i små mengder i munnvikene f eks kan være helt ok men du skal vegre deg for å ta filler i kinn og kjeve og alle mulige linjer fordi filler gjør også huden tyngre og da vil den på sikt dras enda mer ned av graviteten ingen kan unslippe Anonymkode: 62173...fea 1 3
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #15 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er normalt og noe man må forvente at graviteten innhenter oss . Det eneste som kan stramme opp saggete hud er kirurgisk Ansiktsløft. Da ville jeg tatt i utlandet hvor de gjør SMAS løft som betyr at de løfter fra under muskelvevet for et mye finere og mer naturlig resultat og ikke bare strammer den overflødiske huden som fort gir et dratt og unaturlig resultat. I Norge pleier ikke kirurgene gjøre SMAS løft fordi det er litt lenger restitusjonstid og de mangler treningen men har du råd til å dra til USA er du i trygge hender. Kremer og Lasere osv vil ikke hjelpe saggete hud. Filler i små mengder i munnvikene f eks kan være helt ok men du skal vegre deg for å ta filler i kinn og kjeve og alle mulige linjer fordi filler gjør også huden tyngre og da vil den på sikt dras enda mer ned av graviteten ingen kan unslippe Anonymkode: 62173...fea * gravitasjonen Anonymkode: 9a5e2...6a4
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #16 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): * gravitasjonen Anonymkode: 9a5e2...6a4 Fint du retter på meg. Jeg merket det var noe som ikke stemte når jeg skrev det men fint dere skjønte hva jeg mente 😅 Anonymkode: 62173...fea
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #17 Skrevet 5. september 2022 Vil du se idiotisk ut, kjør på. Anonymkode: 9202a...afc 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #18 Skrevet 5. september 2022 Ikke hør på de som er negative her. Man må få gjøre som man vil. Og hvis man bare gjør «litt» så er det ingen som kan se at du har gjort noe en gang. Du ser bare ut som om du har sovet godt og har en fresh dag (hver dag!) Jeg er litt yngre enn deg (40) men har ikke vært like flink med hudpleie som deg. Så jeg tar Botox ca 1 gang i kvartalet. Panne, sinnarynker og kråkeføtter rundt øynene. Når du kjøper Botox (eller tilsvarende fra annet merke) så får du en hel sprøyte. Det er lett å gå i fellen og tenke at du må ta hele, siden du jo har betalt for hele. Men for meg er 3/4 nok. Tar jeg hele så føler jeg meg stiv i masken. De fleste behandlere (alle?) gir deg en liten dose, og ber deg komme tilbake etter to uker når det har «satt» seg , og da kan du evt «top up» litt hvis du vil ha mer. Uansett, hvis du tar for mye så er ikke det noe problem, det går seg til ganske kjapt, og så lærer du til neste gang. Etter jeg ble 40 har øyelokket på ene siden seget bittelitt. Hvis du har tilsvarende må du be de være forsiktig i det området, for dette kan bli verre hvis de hemmer for mye rett over øynene. Fillers i ansiktet: dette forsøkte jeg meg på én gang. Og det blir med den ene gangen. Det føltes stivt og rart og gjorde at ansiktet mitt ikke formet seg som vanlig når jeg smilte (fillers lå «i veien» for å dytte kinnene opp når jeg smilte). Det er eneste gangen jeg har følt at jeg så litt «operert» ut. Ikke fint. Kommer ikke til å gjøre det igjen. Fillers i leppe: vi får jo litt smalere, traustere lepper når vi blir eldre. Jeg har fylt i litt, men ingen (virkelig ingen) ville trodd det. De ser akkurat passelig spreke og helt naturlige ut. Igjen… IKKE gå for fristelsen å ta hele sprøyten bare fordi du har betalt for den. Halve er nok hvis du vil unngå å se operert ut. Ps, du kommer til å ha kardashian lepper de første 2-3 dagene etterpå før hevelsen går ned (og kanskje litt blå flekker på leppene). Velg en flink behandler. Botox kan alle gjøre. Lepper er vanskeligere (hvis du vil at det skal se naturlig ut da). Lykke til! Anonymkode: da27f...f20 2
Adrenalina1 Skrevet 6. september 2022 #19 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 3.41): Filorga time filler absolute wrinkels correting cream, er en krem som ivertfall har fungert veldig bra på meg. Huden min har ikke vist et eneste tegn på aldring selv om jeg er i 30 årene. Ellers har kosthold og livsstil også mye å si på aldringsprosessen. Anonymkode: 086b4...36f Hud i 30 årene viser ikke tegn på aldring. Med mindre du røyker, drikker, har et usunt kosthold og ikke bruker høy solfaktor. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #20 Skrevet 7. september 2022 Adrenalina1 skrev (5 timer siden): Hud i 30 årene viser ikke tegn på aldring. Med mindre du røyker, drikker, har et usunt kosthold og ikke bruker høy solfaktor. Ikke sleng ut sånne påstander når det ikke stemmer. Fra vi er i tyveårene mister huden collagen og spenst, det er helt vanlig å ha synlig aldrende hud i slutten av tyve årene og i trettiårene! Anonymkode: 62173...fea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå