KristinaH Skrevet 4. september 2022 #1 Del Skrevet 4. september 2022 Har ikke fått syklusen helt stabil enda etter mange år med psprøyte, men har de par tre siste mnd hatt noenlunde 28-29 dagers sykluser, og forventet da etter kalenderen TR om to dager (tirsdag). Oppdaget i kveld etter et dobesøk at jeg plutselig hadde fått masse EL slim (blankt, seigt som rå eggehvite) og lurer da på om det kan være riktig at el er nesten 14 dager sent ute? Har noen andre opplevd dette? Har vært hos gyn, satt siste psprøyte mars 2020, og har venta på normal syklus siden, men vi prøver aktivt likevel. Alt så normalt ut hos gyn, men måtte være tålmodig pga langtidsbruk av prevensjonen, så tviler på at jeg har noe pco/pcos. Bare lurer på om noen andre har opplevd noe tilsvarende, at el har vært så sent som to uker etter «forventet el»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Del Skrevet 4. september 2022 Min eggløsning er plutselig ofte forsinket.. 1 uke nå sist, men da blir også mens forsinket.. Tar du eggløsningstester? Jeg fikk også slim her en dag, 7-8 dager etter eggløsning, men det slo ikke ut på el.test da😊 Anonymkode: 341a5...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 4. september 2022 #3 Del Skrevet 4. september 2022 Husk at eggløsning slim ikke betyr eggløsning. Jeg ville begynt å teste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 4. september 2022 #4 Del Skrevet 4. september 2022 Ja det har jeg opplevd mange ganger. Dessverre uregelmessig syklus her og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristinaH Skrevet 4. september 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Min eggløsning er plutselig ofte forsinket.. 1 uke nå sist, men da blir også mens forsinket.. Tar du eggløsningstester? Jeg fikk også slim her en dag, 7-8 dager etter eggløsning, men det slo ikke ut på el.test da😊 Anonymkode: 341a5...23c Nei, har ikke brukt eggløsningstester, syns det er vanskelig å ta de samme tid hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå