AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Er det fordi de er flaue over å ha så høye tall? Eller hva tror du er årsaken? Sett dette flere ganger. Anonymkode: 0297f...65a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Kanskje blitt utestengt? 😄 Anonymkode: 0297f...65a
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Hvem mener du? Og hvordan vet du at samme bruker kommer tilbake? Ikke sikker tallene er flaue, men man ønsker å starte med blanke ark. Ofte skriver man mye personlig. Anonymkode: 11bbb...1e1 1
Istinde Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Jeg synes det må være flaut å poste som AnonymBruker, for der snakker vi høye tall 😎😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvem mener du? Og hvordan vet du at samme bruker kommer tilbake? Ikke sikker tallene er flaue, men man ønsker å starte med blanke ark. Ofte skriver man mye personlig. Anonymkode: 11bbb...1e1 På minneverdige brukere tråden så melder de seg "hei det er bare meg" 😄 derfor jeg veit. Synes bare det er rart. Mange samler jo på likes osv. Anonymkode: 0297f...65a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Istinde skrev (3 minutter siden): Jeg synes det må være flaut å poste som AnonymBruker, for der snakker vi høye tall 😎😂 Jo, men for meg er ikke det et problem da 😄 Anonymkode: 0297f...65a 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På minneverdige brukere tråden så melder de seg "hei det er bare meg" 😄 derfor jeg veit. Synes bare det er rart. Mange samler jo på likes osv. Anonymkode: 0297f...65a Skjønner! Trodde du stalket folk jeg. 😅 For mange handler det om at man har utlevert litt mye, så det er kjipt hvis man blir avslørt og kjentfolk kan lese hva man skriver i seksualforumet. Eller hvis man har noen upopulære meninger man ikke vil at folk skal vite om. 😜 Slettet selv en stor bruker med mange likes, som en annen bruker sa at jeg ikke kunne slette pga det. Men jeg bryr meg ikke om likes, sååå da skaffet jeg meg ny bruker etter 7isj år. 😜 Anonymkode: 11bbb...1e1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner! Trodde du stalket folk jeg. 😅 For mange handler det om at man har utlevert litt mye, så det er kjipt hvis man blir avslørt og kjentfolk kan lese hva man skriver i seksualforumet. Eller hvis man har noen upopulære meninger man ikke vil at folk skal vite om. 😜 Slettet selv en stor bruker med mange likes, som en annen bruker sa at jeg ikke kunne slette pga det. Men jeg bryr meg ikke om likes, sååå da skaffet jeg meg ny bruker etter 7isj år. 😜 Anonymkode: 11bbb...1e1 Men hvorfor svarte du ikke i sånne tråder som AB? Anonymkode: 0297f...65a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvorfor svarte du ikke i sånne tråder som AB? Anonymkode: 0297f...65a Fordi folk tror man er mann feks., dersom man ikke skriver "godkjente" svar. Så gidder man ikke den diskusjonen og man unngår å spore av tråder pga idioter som gror man er mann bare fordi man ikke tenker som resten av hønsa her inne. Anonymkode: 11bbb...1e1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 2.08): Fordi folk tror man er mann feks., dersom man ikke skriver "godkjente" svar. Så gidder man ikke den diskusjonen og man unngår å spore av tråder pga idioter som gror man er mann bare fordi man ikke tenker som resten av hønsa her inne. Anonymkode: 11bbb...1e1 Fra en av hønsa her inne: Selv om du opplyser i profilen din at du er kvinne, så er ikke det ensbetydende med at du er det. For oss hønsa er det ganske opplagt at blant mengder av brukere finnes det menn som utgir seg for å være kvinne, og kvinner som utgir seg for å være menn. Det kan også være et ledd i anonymisering, ser du. Anonymkode: d220e...c8e 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #11 Skrevet 5. september 2022 fordi dem er veldig oppmerksomhetssyke, og forsøker å skrape til seg mest mulig oppmerksomhet? Anonymkode: 8e5b0...164
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #12 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 2.03): Skjønner! Trodde du stalket folk jeg. 😅 For mange handler det om at man har utlevert litt mye, så det er kjipt hvis man blir avslørt og kjentfolk kan lese hva man skriver i seksualforumet. Eller hvis man har noen upopulære meninger man ikke vil at folk skal vite om. 😜 Slettet selv en stor bruker med mange likes, som en annen bruker sa at jeg ikke kunne slette pga det. Men jeg bryr meg ikke om likes, sååå da skaffet jeg meg ny bruker etter 7isj år. 😜 Anonymkode: 11bbb...1e1 Jepp! Kg er KG og sitedet for å holde seg til tema, må man svare på andre ting. DET er slitsomt det! (Hilsen en annen storbruker her og 😂) Anonymkode: b803b...169
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #13 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fra en av hønsa her inne: Selv om du opplyser i profilen din at du er kvinne, så er ikke det ensbetydende med at du er det. For oss hønsa er det ganske opplagt at blant mengder av brukere finnes det menn som utgir seg for å være kvinne, og kvinner som utgir seg for å være menn. Det kan også være et ledd i anonymisering, ser du. Anonymkode: d220e...c8e Selvfølgelig. Men jeg hadde over mange tusen innlegg og det skal godt gjøres å kødde over 10år. Finnes sikkert noen, men det må være få. Anonymkode: 11bbb...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå