Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv i uke 38,slimproppen gikk igår. Når begynte dere å få rie etter at slimproppen gikk,eller hvor lang tid tok det før fødsel? Hilsen en førstegangs(som er veeeldig nyskjerrig å spent)!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett noe til slimpropp i noen av mine fødsler, men et tegn er når det begynner å komme blod, slimaktig væske.

Anonymkode: 4c40b...899

Skrevet

Det tok 2-3 uker til etter at slimproppen gikk hos meg, til fødselen startet. Fødte 8 dager etter termin:) Lykke til med innspurten, spennende fase!:) 

Gjest Hottentått
Skrevet

Tok ca 3 uker her. Slimproppen dannes på nytt og på nytt. Den har sånn egentlig ikke så mye med når fødsel skjer å gjøre. 

Skrevet

Med nr 1 tok det to uker fra slimproppen gikk til fødselen startet. Med de andre to så jeg ikke noe til noen slimpropp. Som Hottentått sier har ikke slimproppen noen direkte sammenheng med fødselen.

Skrevet

Slimproppen gikk ved aktiv fødsel, ca 7-8 cm åpning, alle tre gangene. 

Anonymkode: 7aae7...e07

Skrevet

Begge ganger samme dag. Våknet på morgenen av at det kom greier ut av trusa. En time etter kom det lette rier. Fødte på kvelden. Begge gangene på termindato.. 

Anonymkode: ced79...1bd

Skrevet

Slimproppen, vannet og riene begynte samtidig kl 4 på morgenen. 

Anonymkode: ddccd...fb5

Skrevet

Slimproppen gikk kl 03 på natten. Fikk rier umiddelbart

Anonymkode: 6271b...c0b

Skrevet

Med første, gikk slimproppen etter å ha blitt strippet av jordmor tidligere på dagen. Vonde maserier startet neste dag og pågikk i flere døgn før fødselen endelig kom i gang skikkelig. Kan ikke si jeg anbefaler stripping 😖

Med andre så jeg aldri noe til slimproppen. Fødselen startet med rier, vannet måtte de tilslutt ta på fødestua. 

Anonymkode: a0fa4...0b2

Skrevet

I første svangerskap gikk den 48 timer før babyen kom og i andre svangerskap gikk den 7 uker før jeg fødte. 

Anonymkode: 124e4...e2b

Skrevet

Den så jeg aldri noe til. Hadde svært lite modningstegn. Vannet gikk på morgenen på termindato og riene kom en halvtimes tid etter 😊

Anonymkode: 5040d...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...