AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Mange i barnehagen til til mini på 3 år og jeg har fått halsbetennelse, tett nese og feber (negativ korona test). Er jo vanlig med litt sykdom blant barnehagebarn utover høsten, men var ikke august/begynnelsen av september litt tidlig?🤔 Føler folk generelt blir lettere syke etter pandemien startet. Og denne gangen kan vi ikke skyld på gjenåpning og immunitetsgjeld heller.. Andre syke nå? Anonymkode: 13ded...d37
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Har vært forkjøla. Helt normalt. Ble smitta av familien. Anonymkode: f063c...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 Her har vi corona hele familien. Anonymkode: 79719...fca
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Vi har testet negativt for covid flere ganger den siste uken, men alle 3 har ligget rett ut i 6 dager - og ligger fremdeles. Feber av og på, verking i hele kroppen, enorme mengder slim i hals og nese, og en hoste fra en annen verden😧 Anonymkode: b5364...7b2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har testet negativt for covid flere ganger den siste uken, men alle 3 har ligget rett ut i 6 dager - og ligger fremdeles. Feber av og på, verking i hele kroppen, enorme mengder slim i hals og nese, og en hoste fra en annen verden😧 Anonymkode: b5364...7b2 Samme som her. Sliten av den tettheten nå. Like tett som da jeg hadde covid, men ikke covid nå. Anonymkode: 6f3f5...5b0
Alice123 Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Jeg har vært sånn. Veldig forskjølet med feber over flere dager. Utrolig mye slim i nese og hals. Covidnegativ. 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Jobber på barneskole, det går enormt mye snørr og gørr nå. Ungene er hjemme fra skolen, og voksne er også sylta, en del av dem er også hjemme. Vi hadde et par koronatilfeller tidlig i august, men det som går nå er ikke det, virker det som. Hører fra flere i tilsvarende jobber andre steder at det går mye de fleste steder. Anonymkode: cb34a...b8e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Fikk influensa uten forkjølelse for 4-5 uker siden som varte i ti dager. To uker senere fikk jeg vondt i halsen og endte opp med bronkitt, som nå har gått over til forkjølelse og slimhoste🤧🤒😷 Har vært syk i ukesvis nå😕 Anonymkode: e8f53...631
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 14 hours ago, AnonymBruker said: Mange i barnehagen til til mini på 3 år og jeg har fått halsbetennelse, tett nese og feber (negativ korona test). Er jo vanlig med litt sykdom blant barnehagebarn utover høsten, men var ikke august/begynnelsen av september litt tidlig?🤔 Føler folk generelt blir lettere syke etter pandemien startet. Og denne gangen kan vi ikke skyld på gjenåpning og immunitetsgjeld heller.. Andre syke nå? Anonymkode: 13ded...d37 Tror fortsatt vi kan skylde på det, er mange som ikke var syke under hele nedstengningen, og når de først blir syke får de det skikkelig. Et år eller to til med normale liv så blir det forhåpentligvis bedre igjen. Anonymkode: 53278...9a6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Jaaa. Vært skikkelig skikkelig forkjøla i et par uker, det henger veldig godt i! Anonymkode: 6842e...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Jeg hadde kraftig virus som varte i 6 uker i nov/des 21(neg test),fikk korona I feb...nå har jeg kraftig virus igjen, veldig tett og litt hoste, ingen feber, men hatt litt bihulevondt . Blir fort sliten, som f.eks å putte klær i vaskemaskin. Anonymkode: 1074c...9e9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 Alice123 skrev (13 timer siden): Jeg har vært sånn. Veldig forskjølet med feber over flere dager. Utrolig mye slim i nese og hals. Covidnegativ. Samme her, hele familien. Kjenner mange andre også. Men jeg har ikke vært slik syk siden før pandemien, så det var vel tiden for det. Anonymkode: b3968...78f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 Her har vi akkurat hatt/har (jeg er så og si OK nå) en runde. Niesen vår tok med seg fra barnehagen. Mannen har vært uggen i kroppen og hatt mye snørr og gørr, babyen har vært tett og hatt lett feber og jeg har ligget rett ut med høy feber og snørr fra en annen verden. Ingen av oss har hostet, og det har vart kort. Mannen holdt på fra torsdag til lørdag, babyen fra torsdag til fredag og jeg fra fredag til nå. Er feberfri, men fortsatt en del snørr. Fort og gæli for niese med søsken og foreldre også. Covid-negative alle mann. Anonymkode: 8f691...ce4
GammelKaktus Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 De fleste har jo fått noe nå etter skoleoppstart slik var det jo før korona og men siden man er så opphengt i all slags sykdomstegn nå etter korona så virker det som om folk er så mye mer syke enn før. Føler alltid at det er en runde etter sommerferie og juleferien.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #15 Skrevet 4. september 2022 Ja, magevirus. Anonymkode: 84d97...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå