AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Dette er ikke ment som et overfladisk innlegg. Jeg er blitt 30 år, og har alltid fått høre at jeg er pen, helt fra liten av. Men jeg har aldri følt det selv. Faktisk så synes jeg at jeg er stygg. Har ikke instagram fordi jeg ser så stygg ut på bilder. Er singel fordi jeg ikke føler meg bra i egen kropp. Hater speilbildet mitt og unngår å se meg i speil. Det er trist å ha det sånn. Er det noen som har det likt på noe vis? Trodde det bare var noe som hang over meg når jeg var yngre, men det har aldri blitt bedre. Jeg har andre verdier i livet, er ikke det dette dreier seg om. Det er bare den konstante følelsen av at jeg føler andre ser på meg som ekkel. Kan huske dette fra jeg var 5 år. Anonymkode: f43b3...1d1
Maestro Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Vel, selvtillit detter ikke ned i fanget på deg. Du må nesten bare jobbe med den.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Kanskje du burde oppsøke hjelp for dette? Anonymkode: cf2b9...5ad 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Folk syntes kanskje synd på deg og kalte deg pen slik at du ikke ble lei deg. Du er nok stygg desverre Anonymkode: 4939b...46b
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Folk syntes kanskje synd på deg og kalte deg pen slik at du ikke ble lei deg. Du er nok stygg desverre Anonymkode: 4939b...46b Nå kutter du ut å psyke ned folk! Skaff deg hjelp til å bli en hyggelig person! Makan! Ts du har et klassisk vrangbilde av deg selv. Du kan få hjelp til å både bygge opp selvtillit og se deg selv som du er og like det. Ta det opp med legen så kan du få henvisning til dps. Anonymkode: 8b71a...737 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå