AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg er 53 år og har født et barn. I går kveld og i kveld hadde jeg sex med mannen min, og jeg kjente han støtte inni noe i skjeden, sånn som man kan kjenne under eggløsning da livmorhalsen kommer lengre ned i skjeden. Det var ubehagelig og da vi var ferdige, kjente jeg som et trykk/stikking inni magen/underlivet. Har hormonspiral, ikke mensen og har vel sikkert ikke eggløsning heller. Er redd for livmorfremfall😐 og lurer på hvordan det føles. Trener markløft, knebøy med stang og div, og har hørt at damer som trener styrke kan få det hvis bekkenbunnen er svak. Anonymkode: 6c7ea...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #2 Skrevet 4. september 2022 Hadde tatt en sjekk hos gynekolog eller fysioterapeut med kompetanse bekkenbunn. Anonymkode: 35341...d0a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #3 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg er 53 år og har født et barn. I går kveld og i kveld hadde jeg sex med mannen min, og jeg kjente han støtte inni noe i skjeden, sånn som man kan kjenne under eggløsning da livmorhalsen kommer lengre ned i skjeden. Det var ubehagelig og da vi var ferdige, kjente jeg som et trykk/stikking inni magen/underlivet. Har hormonspiral, ikke mensen og har vel sikkert ikke eggløsning heller. Er redd for livmorfremfall😐 og lurer på hvordan det føles. Trener markløft, knebøy med stang og div, og har hørt at damer som trener styrke kan få det hvis bekkenbunnen er svak. Anonymkode: 6c7ea...fb2 Livmorfremfall kan føles som "noe som henger nedover". Jeg fikk det ifb fødsel. Merket det ifb toalett, sex og når jeg gikk. Finnes flere grader av det. Ikke vær redd, men vær gjerne nysgjerrig. Jeg fikk operert bort mitt og trener styrkeløft uten problemer. Det beste stedet å starte er med en tur til lege / gynekolog. Legg gjerne merke til om du har andre symptomer. Vansker med å tømme blære, vansker med å få ut avføring? ryggsmerter, tyngdefornemmelse i underlivet, problemer med å gjennomføre samleie er også symptomer. Anonymkode: d509a...761 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Livmorfremfall kan føles som "noe som henger nedover". Jeg fikk det ifb fødsel. Merket det ifb toalett, sex og når jeg gikk. Finnes flere grader av det. Ikke vær redd, men vær gjerne nysgjerrig. Jeg fikk operert bort mitt og trener styrkeløft uten problemer. Det beste stedet å starte er med en tur til lege / gynekolog. Legg gjerne merke til om du har andre symptomer. Vansker med å tømme blære, vansker med å få ut avføring? ryggsmerter, tyngdefornemmelse i underlivet, problemer med å gjennomføre samleie er også symptomer. Anonymkode: d509a...761 Er det livmorhalsen som kollapser og kommer lengre ned i skjeden siden det kjennes ut som om mannen min støter borti noe? Ts Anonymkode: 6c7ea...fb2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det livmorhalsen som kollapser og kommer lengre ned i skjeden siden det kjennes ut som om mannen min støter borti noe? Ts Anonymkode: 6c7ea...fb2 Det kan være, men livmorprolaps er hele livmoren som siger nedover pga. svikt i ligamenter som holder den oppe. Anonymkode: 35341...d0a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan være, men livmorprolaps er hele livmoren som siger nedover pga. svikt i ligamenter som holder den oppe. Anonymkode: 35341...d0a Hvor fort kan det skje, og hva er årsaken? Jeg var hos gynekolog i januar pga noe annet og da sa ikke gynekologen at noe var galt. Ts Anonymkode: 6c7ea...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå