AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Og klarer ikke dette. Anonymkode: 40028...bf8
Maestro Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Kan du forklare litt nærmere? Har to nære venninner med borderline.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Har innsett at jeg går så inn i andre at jeg prøver å bli som de. Uansett om det er hun som sitter i kassa på butikken eller en på nyhetene. Jeg har ingen grense på at de er de, og jeg er meg... Anonymkode: 40028...bf8
Maestro Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har innsett at jeg går så inn i andre at jeg prøver å bli som de. Uansett om det er hun som sitter i kassa på butikken eller en på nyhetene. Jeg har ingen grense på at de er de, og jeg er meg... Anonymkode: 40028...bf8 Jeg er/var slik, under psykose periode med fremmedgjøring. Men, som jeg vet med hun ene som har borderline, har og dissosiasjon pga traumer. Og med dissosiasjon, kan man ha identitet problemer, så kansje det er noe sånn?
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Du har ingen følelse av identitet? Anonymkode: c46a1...76e
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Snakker du med noen profesjonelle om utfordringene du har? Lettere å lære fra noen som vet hva de snakker om, dere kan se hverandre i virkeligheten, de er blitt litt kjent med deg osv. Anonymkode: 7e833...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå