AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Vi er i selskap og jeg er blitt syk med feber, kvalme og skikkelig slapp. Jeg var og la ene barnet da jeg fant ut at jeg må kaste inn håndkle… I mellomtiden har han og broren drukket så de er meget merkbart fulle. Jeg klikker helt og kliper han faktisk 🫣 Ingen som ser det da 😅 Jeg har sagt mange ganger at jeg ikke vil vi skal være full foran barna. Et glass øl/vin er såklart ok, men at han drikker seg full takler jeg ikke!!! I tillegg er det dårlig gjort ovenfor meg. Jeg er blitt syk og trenger ikke en full mann. Selv om vi er i selskap. Nå kommer han til å være så sint i morgen for at jeg klep han, men jeg var sååå sint når jeg etter å ha lagt minste merket han var så full…. Jeg eller han som er teit? Begge? Anonymkode: 4fc3b...659 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Begge. Slutt å bruke vold. Snakk om alkoholinntak Anonymkode: 41627...48d 39 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Hvorfor tyr du til vold? Anonymkode: 361fe...a19 17 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begge. Slutt å bruke vold. Snakk om alkoholinntak Anonymkode: 41627...48d Enig!! For min del var det nok en fortvilelse over at jeg var i så dårlig form, og han bryr seg så lite og bare sitter og drikker.. Anonymkode: 4fc3b...659 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Wat? Klyper du når du er sinna? Egentlig ikke. Men jeg kom dit festen var, to av barna var oppe. Han sitter der full. Jeg har feber og er så kvalm. Synes han tar så utrolig lite hensyn…. Anonymkode: 4fc3b...659 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Alkohol og vold. Stakkars barn. Anonymkode: b1058...477 15 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Du klyper ikke. Du kunne bedt han om en samtale på et annet rom. Anonymkode: a0db6...28a 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Egentlig ikke. Men jeg kom dit festen var, to av barna var oppe. Han sitter der full. Jeg har feber og er så kvalm. Synes han tar så utrolig lite hensyn…. Anonymkode: 4fc3b...659 Hvorfor var barna på festen? Anonymkode: 274c1...e1d 19 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Jeg skjønner ikke. Du var ikke på festen fordi du var syk, men barna var med far på festen. Så kommer du til festen likevel selv om du er syk. Og far er full og barna våkne? ☹️ Anonymkode: 201e1...fc3 16 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #11 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Alkohol og vold. Stakkars barn. Anonymkode: b1058...477 De så ikke at jeg gjorde det. De var et helt annet sted! Anonymkode: 4fc3b...659
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du klyper ikke. Du kunne bedt han om en samtale på et annet rom. Anonymkode: a0db6...28a Men det gikk ikke. Vi feirer på låven til svigers. Ble vel bare så sint og fortvila og oppgitt… Anonymkode: 4fc3b...659
Maestro Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Egentlig ikke. Men jeg kom dit festen var, to av barna var oppe. Han sitter der full. Jeg har feber og er så kvalm. Synes han tar så utrolig lite hensyn…. Anonymkode: 4fc3b...659 Men han får jo ikke gjort så mye pr nå, enn og drikke vann og legge seg. 🤷🏼
Maestro Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De så ikke at jeg gjorde det. De var et helt annet sted! Anonymkode: 4fc3b...659 Høres ut som et radarpar. 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke. Du var ikke på festen fordi du var syk, men barna var med far på festen. Så kommer du til festen likevel selv om du er syk. Og far er full og barna våkne? ☹️ Anonymkode: 201e1...fc3 Vi er på bursdag på en låve. Huset ligger rett ved. Jeg var med i starten, men føler meg dårlig og måtte være litt inne. I tillegg la jeg minste barnet. Han skulle hjelpe meg å legge største barna. Når jeg kom ut for å si at han må hjelpe meg med barna siden jeg er syk (noe han viste), så er han så full. Der står jeg da, hjemme til svigers, skikkelig frostanfall og kvalme, og så vondt i halsen. Og han har drukket seg full liksom…, Anonymkode: 4fc3b...659 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 Maestro skrev (Akkurat nå): Høres ut som et radarpar. 😅 Ser den 🫣 Anonymkode: 4fc3b...659
Maestro Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi er på bursdag på en låve. Huset ligger rett ved. Jeg var med i starten, men føler meg dårlig og måtte være litt inne. I tillegg la jeg minste barnet. Han skulle hjelpe meg å legge største barna. Når jeg kom ut for å si at han må hjelpe meg med barna siden jeg er syk (noe han viste), så er han så full. Der står jeg da, hjemme til svigers, skikkelig frostanfall og kvalme, og så vondt i halsen. Og han har drukket seg full liksom…, Anonymkode: 4fc3b...659 Han dreit seg ut. Helt menneskelig det. Men skjønner jo frustrasjonen din, for all del.. istedenfor og klype, send mannen i seng og ta heller en samtale imorgen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Maestro skrev (7 minutter siden): Han dreit seg ut. Helt menneskelig det. Men skjønner jo frustrasjonen din, for all del.. istedenfor og klype, send mannen i seng og ta heller en samtale imorgen. Nei han bare fortsetter festen.. Mener det er en menneskerett at han skal drikke når det er bursdag… Anonymkode: 4fc3b...659
Maestro Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei han bare fortsetter festen.. Mener det er en menneskerett at han skal drikke når det er bursdag… Anonymkode: 4fc3b...659 Da er han bare idiot. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå