Rumle Skrevet 25. oktober 2022 #21 Del Skrevet 25. oktober 2022 Jeg er så skuffet over den siste sesongen, det er jo bare rot alt sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #22 Del Skrevet 25. oktober 2022 Lurer på hvem Sara ble gravid med Anonymkode: 02ef2...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2022 #23 Del Skrevet 28. oktober 2022 On 10/25/2022 at 7:55 PM, Rumle said: Jeg er så skuffet over den siste sesongen, det er jo bare rot alt sammen Litt enig, synes ikke den er like bra som sesong 1. Rot er litt bra beskrevet, historiene flyter liksom ikke like godt.. Anonymkode: bb42f...275 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. oktober 2022 #24 Del Skrevet 28. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Litt enig, synes ikke den er like bra som sesong 1. Rot er litt bra beskrevet, historiene flyter liksom ikke like godt.. Anonymkode: bb42f...275 Det var greit at sesongen begynte på en forvirrende måte, men når de ikke nøster opp i det utover i sesongen og så i tillegg plusser på med flere halvveis forklarte relasjoner så blir det jo bare tull, synes jeg. Regner med at det vil forklares i de siste episodene, men nå har de i alle fall mistet min interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andromeda Skrevet 6. november 2022 #25 Del Skrevet 6. november 2022 oj shit. sesongavslutning i dag, and I cried 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 6. november 2022 #26 Del Skrevet 6. november 2022 Andromeda skrev (1 time siden): oj shit. sesongavslutning i dag, and I cried Oh shit! 😭😭😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 6. november 2022 #27 Del Skrevet 6. november 2022 Spoiler Nei, 😭Leah ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 6. november 2022 #28 Del Skrevet 6. november 2022 Fy f...😔❤️ Spoiler Nesten så jeg ikke ønsker en ny sesong nå som favoritten og seriens bauta er borte 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 6. november 2022 #29 Del Skrevet 6. november 2022 Det var en unødvendig fæl slutt 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #30 Del Skrevet 6. november 2022 Orker ikke as 🥺😢😖😩 Kommer sesong 3.? Anonymkode: 8ac9d...9c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARima Skrevet 6. november 2022 #31 Del Skrevet 6. november 2022 Gråt og var i sjokk! For en episode ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 6. november 2022 #32 Del Skrevet 6. november 2022 Krokanrullene skrev (3 timer siden): Det var en unødvendig fæl slutt 😞 Da vet jeg ikke om jeg orker å se slutten. Viktig med happy ending, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #33 Del Skrevet 7. november 2022 20 hours ago, Amossa said: Da vet jeg ikke om jeg orker å se slutten. Viktig med happy ending, synes jeg. Da burde du ikke se siste episode, nei. Jeg gråt skikkelig. Anonymkode: 14bb8...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 7. november 2022 #34 Del Skrevet 7. november 2022 Etter at siste episode ble sendt på SVT igår viste de en "behind the scenes"- episode. Veldig interessant å se hvordan de har jobbet med både profesjonelle skuespillere og amatører. Artig å høre hva skuespillerene selv sier om rollefigurene sine. Fikk også se hvordan de lagde blant annet den tragiske sluttscenen. Dyktige folk, disse svenskene! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vanskapning Skrevet 7. november 2022 #35 Del Skrevet 7. november 2022 Hvaaa slags slutt var det der. Leah 💔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 8. november 2022 #36 Del Skrevet 8. november 2022 Ja, den satte en støkk i meg. Ganske så ukonvensjonell avslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keops Skrevet 9. november 2022 #37 Del Skrevet 9. november 2022 Neiiii, nettopp sett ferdig nå. Gikk inn på meg den avslutningen, håper de lager en tredje sesong. Ser en del er litt skuffet over sesong to, jeg synes den var kanskje enda bedre enn første sesong, som jeg også likte veldig godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #38 Del Skrevet 21. november 2022 Noen som har sett alle episodene? Den kan jo ikke slutte slik den gjorde i episode 8! Noen som vet om det kommer en sesong 3? Anonymkode: 05fe6...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 21. november 2022 #39 Del Skrevet 21. november 2022 Er en tråd allerede her om den, siste innlegg 9. november. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #40 Del Skrevet 22. november 2022 Noen som vet om det kommer en sesong 3? Anonymkode: aac0c...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå