Gjest Athena Catalina Skrevet 3. september 2022 #1 Del Skrevet 3. september 2022 18. September begynner sesong 2, av Den tynne blå linjen. Gleder meg til ny sesong, den første var så bra. Her kan vi diskutere sesong 2, og mimre sesong 1. Om noen ikke har sett sesong 1, ligger den ute på NRK-nettTV, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 4. september 2022 #2 Del Skrevet 4. september 2022 Fantastisk serie! Gleder meg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #3 Del Skrevet 7. september 2022 Åå, det visste jeg ikke, gleder meg! Håper det slippes 1 og 1 episode, så kan man nyte det litt lenger. Anonymkode: 14bb8...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #4 Del Skrevet 7. september 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Åå, det visste jeg ikke, gleder meg! Håper det slippes 1 og 1 episode, så kan man nyte det litt lenger. Anonymkode: 14bb8...4f0 Haha, nei, vil ha alle episodene på en gang! Hater å vente en uke! Gleder meg til sesong 2, sesong 1 var veldig bra! Anonymkode: 9cfb2...67b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. september 2022 #5 Del Skrevet 14. september 2022 Gleder meg! Jeg håper også på at de legger ut alt med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå lenestol Skrevet 18. september 2022 #6 Del Skrevet 18. september 2022 Spoiler Altså jeg gidder ikke at det plutselig er slutt mellom Magnus og Sara. Når de brukte hele sesong 1 på at de endelig skulle få hverandre. Romantikeren i meg er megaskuffet...Argh! Bortsett fra det, en god første episode. Episode 1 er ute på NRK sine nettsider, synd vi må vente en uke til neste 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 18. september 2022 #7 Del Skrevet 18. september 2022 Blå lenestol skrev (6 timer siden): Vis skjult innhold Altså jeg gidder ikke at det plutselig er slutt mellom Magnus og Sara. Når de brukte hele sesong 1 på at de endelig skulle få hverandre. Romantikeren i meg er megaskuffet...Argh! Bortsett fra det, en god første episode. Episode 1 er ute på NRK sine nettsider, synd vi må vente en uke til neste 😅 Enig! Skuffende også at det ser ut til at det kun er 3 episoder denne sesongen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2022 #8 Del Skrevet 18. september 2022 NullHull skrev (13 minutter siden): Enig! Skuffende også at det ser ut til at det kun er 3 episoder denne sesongen ? Det er 7 episoder ser det ut til på min nrk-app? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2022 #9 Del Skrevet 18. september 2022 Den med Rowan Atkinson? Anonymkode: 518b2...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 18. september 2022 #10 Del Skrevet 18. september 2022 Rumle skrev (4 minutter siden): Det er 7 episoder ser det ut til på min nrk-app? Ja, se der! Så bra🤗 Er bare ganske sikker på at det først var kun tre episoder som kom opp. Men uansett, da er det bare å benke seg de neste ukene🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 18. september 2022 #11 Del Skrevet 18. september 2022 NullHull skrev (Akkurat nå): Ja, se der! Så bra🤗 Er bare ganske sikker på at det først var kun tre episoder som kom opp. Men uansett, da er det bare å benke seg de neste ukene🙂 Ja! Hadde vært kjipt om vi bare fikk 3! 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #12 Del Skrevet 19. september 2022 Hva har skjedd mellom Sara og Magnus?? Anonymkode: 27ca3...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #13 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva har skjedd mellom Sara og Magnus?? Anonymkode: 27ca3...7fe Det lurte jeg også på.. Første sesong sluttet jo med at de var sammen og hadde det ok såvidt jeg husker Anonymkode: 02ef2...0cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #14 Del Skrevet 19. september 2022 Tror vi vil få vite det i tilbakeblikk snart. Jeg så et videointervju med serieskaperen som sa det har gått 10 mnd fra de avsluttet med julefeiring i sesong 1, til det er oktober i 1. episode av sesong 2. Hørtes ut som Sara hadde gjort noe som såret Magnus dypt. Vi må jo få vite hva det er etterhvert. Anonymkode: b1bf6...4a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 21. september 2022 #15 Del Skrevet 21. september 2022 Likte godt den første episoden, men jeg lurer veldig på hva Sara har gjort mot Magnus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 21. september 2022 #16 Del Skrevet 21. september 2022 On 9/18/2022 at 9:48 PM, AnonymBruker said: Den med Rowan Atkinson? Anonymkode: 518b2...785 Nei det er en veeeeeeldig annen serie. Samme navn dog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2022 #17 Del Skrevet 21. september 2022 Litt mye dramatiske effekter (brannen osv.), men ellers så lover sesong 2 godt. Anonymkode: 65d24...ecb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 5. oktober 2022 #18 Del Skrevet 5. oktober 2022 Jeg måtte spole meg gjennom siste episode av sesong 1 for ble så forvirret av hva som skjedde i sesong 2. Men fint om vi får vite det senere da (sesong 1 slutter med at de er sammen/holder på iallfall) Skjønte ikke at det hadde hoppet så langt i tid fra ses 1 til ses 2 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 7. oktober 2022 #19 Del Skrevet 7. oktober 2022 Jeg har akkurat begynt på denne nå, eller på sesong 1 da 😊 liker den kjempegodt så langt…….. svenskene kan virkelig å lage gode, realistiske serier 👌🏼👌🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 9. oktober 2022 #20 Del Skrevet 9. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 15.09): Det lurte jeg også på.. Første sesong sluttet jo med at de var sammen og hadde det ok såvidt jeg husker Anonymkode: 02ef2...0cb Lurer også veldig……. Er på episode 1 i sesong 2 nå - og driver Sara på med han Khalid (ny person i serien??) Det så jo ut som de holdt rundt hverandre i parkeringskjelleren??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå