Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på julebord på mange år, men i år vil jeg på julebord og spise deilig pinnekjøtt. Skal du på julebord?

Anonymkode: e4161...130

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis ikke.. 

Anonymkode: faff5...445

Skrevet

Skal på julemiddag og lunsj.

Kun privat, deltar ikke på jobben sitt. Bare fylla der.

Anonymkode: 29c61...807

Skrevet

Nei. Jeg unngår alle slike situasjoner. Føler meg utilpass. Jeg liker ikke folk og de liker ikke meg. 

Anonymkode: a370f...1ab

Skrevet

Nop. Er høygravid rundt de tider så det gidder jeg rett og slett ikke 😅

Anonymkode: 3db94...9a0

Skrevet

Jepp! Ett ædru med hele bedriften, ett med fyll med avdelingen. 

Anonymkode: 1d9ab...8b6

Skrevet

Nei, aldri mer!

Jeg orker ikke fyll. Og overalt er det kø og mange fulle mennesker. Litt lettere når det er sommer, for da kan jeg gå hjem og spare tiden å stå i taxikø. 

Anonymkode: 6b0d5...f60

Skrevet

Elsker julebord! Skal på fire stykk, to med jobb og to med venner. 

Anonymkode: 2249e...a5f

Skrevet

Nei. Det var nok med avskjedsfest og sommerfest i år for meg. 

Anonymkode: 5e620...171

Skrevet

La oss alle ta et øyeblikk i stillhet, og sende våre varmeste tanker til de stakkars utelivsansatte som skal håndtere julebordshordene etter to sesonger med restriktive feiringer.

Anonymkode: db67b...1de

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

La oss alle ta et øyeblikk i stillhet, og sende våre varmeste tanker til de stakkars utelivsansatte som skal håndtere julebordshordene etter to sesonger med restriktive feiringer.

Anonymkode: db67b...1de

Grøss. Er så glad jeg ikke jobber i utelivsbransjen mer. 

Anonymkode: 3db94...9a0

• Liker 1
Skrevet

Håper å få til et venninnejulebord i høst, og håper å ha en god anledning til å "slippe unna" jobbjulebordet. Det er ikke så fælt, og jeg pleier alltid å rusle hjem sånn rundt midnatt uten at noen kommenterer det. Meeeen det gir meg lite å sitte i kantina på jobb og streve med å føre en samtale pga akustikken i rommet. Og jeg er drittlei av å være i arrangementskomiteen; det har jeg vært 18 ganger på de tjue åra jeg har jobbet der 🙄

Men som mellomleder er det liksom ikke helt innafor å melde seg ut ved å droppe julebord. Mitt håp er at det skal bli lagt til en fredag i høst når jeg utenbys på jobboppdrag og ikke vil rekke hjem før seint på kvelden. 

Anonymkode: 28ba4...29a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...