Gå til innhold

Skal reise - er invalid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i utlandet, skal reise hjem i morgen, og så har jeg fått en muskel i  hoften/setet en plass som er så anspent at jeg snart går i knestående! Stråler ned i låret og kneet. Prøvd alle mulige tøyeøvelser jeg kan for området der, fått massasje av mannen, forsøkt knebøy, kickbacks osv. Hvile hjelper ikke. Kjenner det spasmer når jeg ligger i ro uansett stilling! Vondt å sitte og jeg skal ørten timer med fly😭 vet ikke hvordan jeg skal komme meg til flyplassen med bagasje en gang😭  hjelp meg! 

Anonymkode: 4ea00...316

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er i utlandet, skal reise hjem i morgen, og så har jeg fått en muskel i  hoften/setet en plass som er så anspent at jeg snart går i knestående! Stråler ned i låret og kneet. Prøvd alle mulige tøyeøvelser jeg kan for området der, fått massasje av mannen, forsøkt knebøy, kickbacks osv. Hvile hjelper ikke. Kjenner det spasmer når jeg ligger i ro uansett stilling! Vondt å sitte og jeg skal ørten timer med fly😭 vet ikke hvordan jeg skal komme meg til flyplassen med bagasje en gang😭  hjelp meg! 

Ta kontakt med reiseforsikringen.

Anonymkode: 5cbc7...ef2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ta kontakt med reiseforsikringen.

Jeg kan ikke være her lenger, bor hos noen, vi har begge jobb osv. Vi må begynne å dra i 05 tiden.

Skrevet

Hvis du greier å komme deg til flyplassen så går det antagelig an å låne en rullestol der, om du tror det kan hjelpe noe.

Anonymkode: 947dd...d38

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg kan ikke være her lenger, bor hos noen, vi har begge jobb osv. Vi må begynne å dra i 05 tiden.

De kan hjelpe deg å få behandling, tilrettelagt reise hjem osv. får du kontakt med lege kan du få medisiner så du kanskje klarer hjemturen. Lurt å undersøke muligheter før du avfeier forslag.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvis du greier å komme deg til flyplassen så går det antagelig an å låne en rullestol der, om du tror det kan hjelpe noe.

Anonymkode: 947dd...d38

Hjelper ikke om jeg står, sitter eller ligger:/ 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De kan hjelpe deg å få behandling, tilrettelagt reise hjem osv. får du kontakt med lege kan du få medisiner så du kanskje klarer hjemturen. Lurt å undersøke muligheter før du avfeier forslag.

Behandling/legekontakt innen avreise kl 05? Forsøkt en smertestillende jeg fikk tak i, vet ikke om det blir å hjelpe på anspenthet/spasmer? 

Skrevet

Ta smertestillende. Om nødvendig gå på legevakta og hør om de kan sette en sprøyte med lokal smertestillende så du kommer deg hjem.

Litt avhengig av hvor du er, men de fleste stiller opp når norsk reiseforsikring betaler det de måtte forlange...

Anonymkode: 2edba...c63

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får vel uansett ikke jobbet i den tilstanden. Kjip situasjon, men søk legehjelp så fort som mulig og kontakt reiseforsikringen.

Anonymkode: 59fe1...e1b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må komme deg på legevakta. Sikkert noe du kan få, så du klarer reisen hjem.

Anonymkode: 51350...d9a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hjelper ikke om jeg står, sitter eller ligger:/ 

Behandling/legekontakt innen avreise kl 05? Forsøkt en smertestillende jeg fikk tak i, vet ikke om det blir å hjelpe på anspenthet/spasmer? 

Nå er det etter kl 05.00, men ja. Når noe skjer kan du kontakte forsikring og legevakt der du er uansett tid på døgnet. Det bør gjøres med en gang du merker det ikke går over og du får problemer med å komme deg hjem. Leger har tilgang på andre medisiner enn smertestillende du tilfeldigvis får tak i. Håper det løste seg.

Skrevet

Drikk vann

Anonymkode: 18f62...878

Skrevet

Kom du deg avgårde?

Anonymkode: 80cb4...f98

Skrevet

Rakk ikke å komme meg til noe lege før avreise, forsøkte men kunne ikke komme før langt på dagen, dårlig engelsk osv. Så da tenkte jeg at jeg heller vil ta kontakt i Oslo med lege. Fikk tak i smertestillende der og kom meg helt hjem men turen var grusom.

Viste seg at jeg har såkalt skiveutglidning i ryggen, med smerter ned sciatica nerven i ene foten. Helt forferdelig! Så nå er jeg stappet full av smertestillende og sykemeldt fra jobben 😅 

Er glad jeg tok sjansen på å komme meg hjem, for selv på 2 Pinex Forte og 400mg ibux, så har jeg så vondt at jeg skriker om jeg må på do😭 var hakket mindre vondt dagen jeg reiste, ville aldri klart å reise nå, hadde ikke blitt sluppet ombord antagelig.

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...