AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Hei. Føler for å lufte tankene litt. Har vært i forhold de siste 9 årene og ble singel i februar. I august lastet jeg ned Tinder. Snakket litt med en der, og vi endte opp med å avtale å møtes. Nå endte det med at vi møttes litt før avtalt dag, da vi møttes ute med mine venner og hans venner, og det ble litt kjasete, men følte vi hadde en god kjemi. Vi ble enige om å møtes igjen og han virket veldig interessert og «på». Plutselig ble det stille og han var ikke aktiv på messenger på mange dager. Jeg tenkte at det kanskje hadde skjedd noe, men neida, alt var fint. Vi var midt i å planlegge hvilken dag vi skulle sees, da han plutselig forsvant fra messenger i et par dager til. Jeg irriterte meg litt og sendte han melding på snap (hvor han er aktiv dagen lang), fordi jeg syntes det var døvt å vente så lenge på svar (jeg hadde sendt siste mld mens vi avtalte). Da stiller han seg helt uforstående og kaller meg «smågal» som lurer på hva som skjer. Jeg ble litt paff og svarte at jeg syntes det var merkelig å si av han, og deretter svarte han meg ikke mer. Jeg skjønner at jeg burde «tatt hintet», men samtidig syntes jeg det er vanskelig å ta et hint midt i planlegging av en date han har tatt insj til. Nå føler jeg meg bare dum. Kjenner meg så sinnsykt skamfull. Han har forøvrig fortsatt ikke åpnet messenger-meldingen. Er det dette som er realiteten der ute nå? Man skal bare sitte helt stille i båten og ikke våge å si noe eller spørre om noe som kvinne? (Forøvrig var han ikke noen superkjekkas for dere som tror det, ikke høy heller.) Anonymkode: 4fe42...71f 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Tydeligvis helt vanlig, det har dukket opp noe annet som har fanget oppmerksomheten hans langs veien.. Nevermind, bare sveip til neste fyr eller noe.. Anonymkode: 05f02...af6 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tydeligvis helt vanlig, det har dukket opp noe annet som har fanget oppmerksomheten hans langs veien.. Nevermind, bare sveip til neste fyr eller noe.. Anonymkode: 05f02...af6 Og det syntes jeg selvsagt er helt greit, men syntes det var kjipt at han kalte meg smågal istedenfor å bare si at han ikke hadde mulighet til neste date likevel eller noe i den duren. Vet ikke om jeg tør å snakke igjen med noen på appen😅 Anonymkode: 4fe42...71f 6 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Yup. Vi må legge oss flate som en dørmatte for at gutta skal være interessert. Forøvrig så vil en som er interessert svare deg og særlig under planlegging av date. Hvis vi er i planleggingsfasen, hvor han har svart hyppig hele veien, og han ikke har svart i løpet av 24 timer på spørsmålet om "når vil du møtes", så går jeg videre. Anonymkode: 8af05...4bb 11
Jr.Garcon Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 (endret) Andres idioti og ubruklighet må du prøve å ta for det det er, den sier ikke noe om deg. Mitt inntrykk er at det er greie på kanskje 1 av 4 menn/kvinner som man kan møte på dating-fronten. Det bør man ha i bakhodet. Ikke legg for mye i det for tidlig og sil ut folk raskt - så bruker man tid på den 1 av 4 som er normalt oppegående. Du bør også være den du er og oppføre deg slik du syns er naturlig - er først da man kan finne en likesinnet, så hva du tror menn flest ønsker av dialog/initiativ osv. Hadde jeg lagt null vekt på. Mye ræææææl der ute, for å si det sånn 😅 Endret 3. september 2022 av Jr.Garcon 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Jeg synes ikke du har noe å skamme deg for. En raring med ett utsagn er alt for lite til at du bør føle deg dum på noen som helst måte. Anonymkode: 446f3...88e 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Herlighet for en raring. Han altså, ikke du. Det er mye rart i dating for tida, jeg ga opp ganske fort. Men bare vær deg selv, om en mann ikke håndterer at du spør om naturlig fremgang i planlegging av en date så var han uansett ikke noe å satse på. Anonymkode: 0bb44...ce3 5 1
AprilLudgate Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Hva sa du i snappen da? Om du sendte en irritert/sur melding skjønner jeg at han reagerte litt. Men unødvendig å kalle deg smågal.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 DundreMilfin skrev (Akkurat nå): Hva sa du i snappen da? Om du sendte en irritert/sur melding skjønner jeg at han reagerte litt. Men unødvendig å kalle deg smågal. Jeg skrev at jeg syntes han var vanskelig å avtale noe med. Noe jeg står inne for. Syntes ikke man er gal fordi man spør om det. Anonymkode: 4fe42...71f 6 1
AprilLudgate Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skrev at jeg syntes han var vanskelig å avtale noe med. Noe jeg står inne for. Syntes ikke man er gal fordi man spør om det. Anonymkode: 4fe42...71f Greia (dessverre) er at Tinderkulturen over årene har legitimert å være rasshøl. Begreper som «ghoste» og de femhundre andre måtene å unngå/droppe folk på uten forklaring er blitt normalisert. Han lever i den, du har gått glipp av den og henger 9 år tilbake. Jeg vet bare om den fordi jeg leser noe her på KG og hører hva mine nysingle venner forteller. Er enig med deg i at man egentlig bare må gjøre som deg: være litt direkte. MEN, det å for eksempel skrive dette mange dager før en avtale - eller - kontakte på et nytt sosialt medie man ikke allerede prater aktivt på er masete. Om man allerede er igang med prat på disse ulike er det innafor tenker jeg. Han høres jo dust ut, ikke rart han forblir singel 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #11 Skrevet 3. september 2022 Du trenger ikke skamme deg:-) Han som oppførte seg fjernt, ikke du. Lykke til med datingen;-) Anonymkode: ad478...8de 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og det syntes jeg selvsagt er helt greit, men syntes det var kjipt at han kalte meg smågal istedenfor å bare si at han ikke hadde mulighet til neste date likevel eller noe i den duren. Vet ikke om jeg tør å snakke igjen med noen på appen😅 Anonymkode: 4fe42...71f Han har vært for feig til å si at han ikke er interessert, og la det på deg i stedet. Gå videre. De fleste er ikke sånn Anonymkode: 96e96...972 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Huff, dette innlegget minte meg på da jeg var på tinder for noen år tilbake, og jeg synes jeg opplevde slikt hele tiden. Det var nesten en sjeldenhet å møte en mann som oppførte seg som det jeg betrakter som normale, oppegående mennesker der inne. Mange er som en bruker over her skriver, en gjeng rasshøl. Glad for at jeg har en flott mann i dag og at jeg ikke trenger å kaste bort tiden på useriøse menn. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har vært for feig til å si at han ikke er interessert, og la det på deg i stedet. Gå videre. De fleste er ikke sånn Anonymkode: 96e96...972 Jo, på tinder er de fleste sånn. Anonymkode: 6bd00...af8 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 Du kan ikke være for nærtakende når du kommuniserer med fremmede over datingapper. Du må heller ikke anta for mye før dere har blitt ordentlig kjent. Det viktigste er at du ikke går i kjelleren over denne ene fyren, og at du prøver videre. Ingen har sagt det er enkelt. 8 minutter siden, AnonymBruker said: Vi må legge oss flate som en dørmatte for at gutta skal være interessert. Du kan vel ikke seriøst mene at kvinner på tinder må legge seg flate for å få oppmerksomhet fra menn 😏 Anonymkode: 805b6...208 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Han har vært for feig til å si at han ikke er interessert, og la det på deg i stedet. Gå videre. De fleste er ikke sånn Anonymkode: 96e96...972 Må kopiere personen over her og si at , jo de fleste er sånn. Anonymkode: e181a...b88 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Må kopiere personen over her og si at , jo de fleste er sånn. Veldig få menn er sånn, men kvinner har en tendens til å flokke seg rundt akkurat de mennene som er slik. Anonymkode: 6fa78...f83 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Yup. Vi må legge oss flate som en dørmatte for at gutta skal være interessert. Forøvrig så vil en som er interessert svare deg og særlig under planlegging av date. Hvis vi er i planleggingsfasen, hvor han har svart hyppig hele veien, og han ikke har svart i løpet av 24 timer på spørsmålet om "når vil du møtes", så går jeg videre. Anonymkode: 8af05...4bb Tenker du er inne på noe her 😉 Anonymkode: 793aa...203 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 Du har ikke gjort noe galt. Kutt han ut og gå videre. Anonymkode: fc821...b79 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Han hørtes helt idiot ut. Jeg dater også og har utrolig nok ikke blitt utsatt for sånn oppførsel (enda - bank i bordet). De fleste har vært ordentlige. Anonymkode: a7699...d5e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #20 Skrevet 4. september 2022 https://radio.nrk.no/podkast/oppdatert/l_be1947c5-720f-47a7-9947-c5720f37a73d Anonymkode: 60696...33c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå