AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Våre tvillinger går på små trinnet på skolen, spiller begge fotball, men er delt inn i forskjellig lag, og de spiller begge på samme dag, så hvordan gjør vi det? skal en være hos hn ene og en være hos hn andre,eller skal vi se anhver kamp? vi har også 2 til på 3 og 1 år. De spiller heldigvis stort sett cuper sammen og på samme lag, for da sier vi fra,men kan ikke si så mye i seriespille siden ,så da er de på hvert sitt lag, hn ene er dårligere og mer ufokusert enn hn andre, så derfor er de på forskjellig lag, laget til hn ene er toppet og til hn andre er de som er litt mer ufokusert og ikke så intressert enn de andre. Skal vi dele oss, eller se anhver kamp? Anonymkode: cd4e9...7e2
Ananas. Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Jeg synes først og fremst at dere bør kjefte på noen for å drive med topping av lag allerede på småtrinnet. Ellers ville jeg hørt med tvillingene selv hva de ønsker, og prøvd å tilpasse det. Hvis dere har to små barn til også, så er det vel uansett ikke realistisk at begge alltid får sett kamp? Så lenge de forstår hvorfor det er sånn eller sånn, så gjetter jeg at de synes det er helt greit uansett hva dere går for.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Ananas. skrev (Akkurat nå): Jeg synes først og fremst at dere bør kjefte på noen for å drive med topping av lag allerede på småtrinnet. Ellers ville jeg hørt med tvillingene selv hva de ønsker, og prøvd å tilpasse det. Hvis dere har to små barn til også, så er det vel uansett ikke realistisk at begge alltid får sett kamp? Så lenge de forstår hvorfor det er sånn eller sånn, så gjetter jeg at de synes det er helt greit uansett hva dere går for. vi har prøvd og snakke med dem, både vi og flere foreldre,men de mener at hvis de skal bli gode de som begynner og bli gode nå, så kan ikke de ufokuserte være på lag med de som er gode, så vi kommer ingen vei med det, de topper laget, og de er under 12. ofte har de 2 små barnepike, for kampene er ofte i tiden de legger seg,eller så har de akkurat lagt seg. Tvillingene bryr seg ikke så veldig mye, men synes det er stas at vi ser på dem, så derfor lurer jeg på om det er lurt og dele oss eller se anhver kamp, tror kanskje de ønsker og i alle fall ha en av oss på Anonymkode: cd4e9...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå