AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg må bare spørre 🤣 Vår gutt på 11 mnd har vert ekstremt aktiv helt siden han lå i magen. Det ble kommentert uendelig mange ganger på begge ultralydene vi var på, og nå får vi kommentarer fra all slekt og venner. Gutten vår er enkelt og greit ikke i ro i ett sekund. Han er veldig blid, og omtrent aldri grinete eller misfornøyd, så sånn sett er han «enkel». Men hjelpe meg, aldri har vi sett maken til makk. Og helt vanvittig nysgjerrig. Noen som har hatt en slik baby som har roet seg senere? Både meg og faren er svært rolige typer som begge var rolige barn/ klassiske grublere med en forkjærlighet for typiske bordaktiviteter. Så lurer på om eplet har falt langt fra stammen her, eller om dette plutselig kan gå over. Misforstå meg rett, er glad for en aktiv gutt, og det er ikke slik at vi helst vil ha en som bare skal sitte i ro hele dagen altså 😅 Anonymkode: 96d53...ddf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Følger, har veldig aktiv unge selv, men er bare 6 mnd ennå så kan ikke svare deg. Vi foreldre er også ganske rolige så skjønner ikke hva som skjedde her 😄 Anonymkode: 9cfd3...555
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Klart det. Har hatt to helt vilt aktive babyer og små barn. Begge roet seg ved fire års alder. Anonymkode: 6d1cd...7d8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Min jente var slik. Hun var 3 år før hun klarte å sitte i ro og se barne tv feks. Før det måtte hun stå foran TVen. 🙊 Ble mer og mer rolig etterhvert som årene gikk. Alltid vært verdens blideste da. Herlig unge selvom hun slet oss ut med aktivitetsnivået sitt til tider. Sov som en stein om natten da. Anonymkode: 31228...598
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Jeg har bare erfaring med én, og han blir bare verre og verre 😅 Han er 3,5 år nå og han er i konstant aktivitet om han ikke sover. Bryr seg null om TV, nettbrett, bøker, puslespill osv., skal bare løpe fram og tilbake, leke gjemsel, klatre på noe, lage putefort, være ute, osv. Håper han roer seg litt, for jeg er helt ferdig 🙈 Anonymkode: c365d...581
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Broren min var turbo i magen, turbo som baby og turbo som barn. Han hadde ikke engang reist seg med støtte før han plutselig reiste seg på egen hånd og LØP barfot ned grusbakken utenfor huset. Alt skulle klatres på, alt skulle ødelegges, alt skulle spises. Satt ikke i ro i ett sekund. Var ikke engang rolig i kroppen når han sov. Tantene i parken og lærerne på skolen ble sprø av at han alltid var i bevegelse, men han slapp litt unna og fikk bevege seg så mye han trengte fordi han var så snill med alle rundt seg. 🙈 Rundt 8. klasse begynte han å roe seg og på vgs virket det som om han landet. Nå er han verdens roligste. Har fortsatt behov for å bevege seg en del, men så lenge han får trent nok, har han ingen problemer med å sitte stille hele dagen. Nå elsker han rolige aktiviteter, spiller gjerne brettspill i 12 timer og storkoser seg med kontorjobb, haha. Anonymkode: 42f28...e83
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Nei, slik man er som baby, forblir man resten av livet... 🙄 Min bror var for øvrig den roligste babyen, lå på dynen og kikket opp, pludret for seg selv, gråt aldri. Fra 4 måneders alder begynte han å bevege seg rundt, og var aldri i ro siden. Han har vist seg å være alt annet enn den rolige babyen, og han er mer som en tornado enn et blikkstille vann. Anonymkode: 31f5f...bdf
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Min 3-åring har ikke roet seg ennå alle fall😅 Anonymkode: 8bc1c...bb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå