AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Mange er redde og engster seg for fremtiden i en verden som ser ut til å ja gått helt av hengslene. Vi bekymrer oss for hvordan livet til våre små vil bli. Men dette kan vi uansett ikke vite, og det er heller ikke hensiktsmessig for noen at vi bekymrer oss hele tiden. Så la dette bli tråden hvor vi deler de tingene vi gleder oss til i fremtiden. Jeg begynner: * Jeg gleder meg sånn til barnet mitt blir så stor av jeg kan lese høyt fra Harry Potter, Narnia, LOTR og masse annet *Jeg gleder meg til jeg og barnet mitt skal gå på nistetur i skogen *Jeg gleder meg til å se barnet mitt glede seg til jul, og til å skape egne tradisjoner og til å bake sammen med barnet * Jeg gleder meg til jeg og barnet mitt kan sove i telt i hagen *Jeg gleder meg til barnet mitt blir så stort at han kan løpe mot meg og gi meg en klem Anonymkode: aeb71...91f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Nå er mine gutter litt store allerede (går på barneskolen), men det jeg gleder meg til videre er: gå ut og spise med dem på en fin restaurant i en storby, når de er større tiden da de begynner med kjærester og forelskelser, det blir litt morsomt å se å gi dem råd i livet, uansett hva det skal være 😄 reiser og opplevelser sammen med dem Har ellers opplevd mange fine ting med dem fra de var pittesmå, og jeg koser meg med guttene mine hver dag😊 Det som hjelper meg litt ift alt det skumle som skjer i verden, er å se på serier fra riktig gamle dager, eller lese historie. Det har skjedd brutale ting og krig til alle tider, og barn har blitt født vokst opp, osv. Sånn er livet.😊 Anonymkode: ba40a...c62 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Tror folk alltid har vært redde for å sette barn til verden. Anonymkode: 90539...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå