AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men jeg ønsker masse tips til hvordan pakke inn brukte klær som skal selges og sendes. Jeg skal rydde loftet og der er det MYE barnetøy og sko som kan selges. Bor litt avsides til så regner med at det meste må sendes til kjøper. Dere som er erfarne med bruktsalg - har dere gode tips til emballasje som kan brukes? Har tenkt på plastpose med gråpapir rundt. Noen som har andre tips eller eventuelt vet hvor man kan kjøpe rimelig emballasje i store kvanta? Anonymkode: 75955...3c0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Plastpose med gråpapri rundt er perfekt. Evt hvis du har noen gamle esker liggende du kan bruke. Anonymkode: 79a87...e3d 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Bruker bare gråpapir. Anonymkode: 99a07...a47 1
Sydenkupp Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Lurt med en plastpose innerst i tilfelle pakken blir liggende ute i fuktig vær. 1
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #5 Skrevet 5. september 2022 Har både kjøpt og solgt en del klær, og det de fleste ser ut til å gjøre, er å pakke i et par lag med plastposer. En pose innerst, tapes godt igjen, og så en pose til utenpå, tapes godt igjen. Trenger ikke gråpapir, og du kan helt fint bruke handleposer du har liggende. Anonymkode: 91c91...bea 2
skruf Skrevet 5. september 2022 #6 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har både kjøpt og solgt en del klær, og det de fleste ser ut til å gjøre, er å pakke i et par lag med plastposer. En pose innerst, tapes godt igjen, og så en pose til utenpå, tapes godt igjen. Trenger ikke gråpapir, og du kan helt fint bruke handleposer du har liggende. Anonymkode: 91c91...bea Akkurat dette gjør jeg også alltid to poser og trykker ut luft så godt som mulig før jeg teiper igjen den ytterste med blank bred teip. Jeg bruker også å ta vare på endel emballasje/pappesker når jeg har bestilt noe (river av merkelapper) som jeg bruker hvis noen har kjøpt flere klær samtidig, eller større ting som sko. Har også ryddet litt i parfymer som jeg ikke bruker/passer til meg, og de har jeg pakket godt inn i bobleplast (kjøper ikke, men tar vare på bobleplast som er pakket rundt noe jeg har kjøpt fra før) og pakket inn i små pappesker. Bruker aldri penger på emballasje selv, men jeg vet at på bl.a Clas Ohlson så får man kjøpt emballasje til sending. Sånne poser med klister-lukking på siden 2
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #7 Skrevet 5. september 2022 Tusen takk til alle som har svart! Da er jeg ikke helt på jordet om jeg bruker plastposer jeg har liggende. Anonymkode: 75955...3c0
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #8 Skrevet 6. september 2022 Jeg selger mye på Finn. Mye barneklær. Jeg gjenbruker og tar vare på emballasje. Det er mitt tips til små pakker. Jeg sender med helt hjem som har mål 25x35x12cm på minste pakken. Jeg tar vare på frokostblanding esker, skoesker, Toro rispakke eske, Toro indisk eske, makroner eske, osv. Tar vare på alt som er innenfor riktig størrelse. Har jeg nettshoppet på Zalando/hm/xxl så tar jeg vare på den emballasjen også. Taper igjen og skriver på pakkenr med sprittusj. Så mitt tips er gjenbruk av emballasje. Anonymkode: f7891...4a5 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #9 Skrevet 6. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg selger mye på Finn. Mye barneklær. Jeg gjenbruker og tar vare på emballasje. Det er mitt tips til små pakker. Jeg sender med helt hjem som har mål 25x35x12cm på minste pakken. Jeg tar vare på frokostblanding esker, skoesker, Toro rispakke eske, Toro indisk eske, makroner eske, osv. Tar vare på alt som er innenfor riktig størrelse. Har jeg nettshoppet på Zalando/hm/xxl så tar jeg vare på den emballasjen også. Taper igjen og skriver på pakkenr med sprittusj. Så mitt tips er gjenbruk av emballasje. Anonymkode: f7891...4a5 Jeg bruker som oftest pose inni esken når jeg sender, ofte pose fra feks klær fra Zalando som jeg har kjøpt. Anonymkode: f7891...4a5
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #10 Skrevet 7. september 2022 Jeg pakker det inn i pose + gråpapir. Men jeg har ofte fått tilsendt pakker i vanlig pose fra f.eks spar og så er den tapet. Anonymkode: ed3f8...931
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #11 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 20.10): Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men jeg ønsker masse tips til hvordan pakke inn brukte klær som skal selges og sendes. Jeg skal rydde loftet og der er det MYE barnetøy og sko som kan selges. Bor litt avsides til så regner med at det meste må sendes til kjøper. Dere som er erfarne med bruktsalg - har dere gode tips til emballasje som kan brukes? Har tenkt på plastpose med gråpapir rundt. Noen som har andre tips eller eventuelt vet hvor man kan kjøpe rimelig emballasje i store kvanta? Anonymkode: 75955...3c0 ville kjøpt en rull med gråpapir og en rull med pakketape. På Staples f.eks. Anonymkode: fb5a1...536 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #12 Skrevet 7. september 2022 Jeg tar det i en bærepose og teiper rundt den en del. Så skriver jeg sendingskoden på med sprittusj. Ferdig Anonymkode: fc06a...c45 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #13 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tar det i en bærepose og teiper rundt den en del. Så skriver jeg sendingskoden på med sprittusj. Ferdig Anonymkode: fc06a...c45 Jeg har ikke bæreposer, bare sånne tynne til søppel, så for meg er gjenbruk av papp enklere. Anonymkode: f7891...4a5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå