AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Eier en stor tomt i Ås. Sett nå at noen andre i Ås har kjøpt en mikrohus som de leier ut. Ås kommune har også tidligere vurdert å lage et mikrohus bofellesskap, men pga lover og regler ble det ikke lovlig. Er litt usikker på reglene, men kan jeg kjøpe 4-6 mikrohus og leie de ut som et lite nabolag?😂 la de få bruke en stor del av jordet til å dyrke egen mat ect Anonymkode: 9fbe4...d67
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Det kan du sikkert, hvis du har 1 mill å bruke per mikrohus samt strøm til tomta og en ordning for toalett osv så hvorfor ikke. Anonymkode: 79f91...226 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Tviler på at det går greit i forhold til å få dette godkjent av byggesak. Muligens som hytte, men som helårsbolig? Tviler. Anonymkode: 9b6b5...bbb
Christina82 Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Ryddet for avsporing og brukerdebatt. Christina82, mod
Portia Catonis Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 Sjekk reguleringsplanen, om hva du har lov til å bygge på tomta.
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Eier en stor tomt i Ås. Sett nå at noen andre i Ås har kjøpt en mikrohus som de leier ut. Ås kommune har også tidligere vurdert å lage et mikrohus bofellesskap, men pga lover og regler ble det ikke lovlig. Er litt usikker på reglene, men kan jeg kjøpe 4-6 mikrohus og leie de ut som et lite nabolag?😂 la de få bruke en stor del av jordet til å dyrke egen mat ect Anonymkode: 9fbe4...d67 Jeg hadde leid av deg. Eventuelt kjøpt en liten del og plassert mikrohuset der selv Anonymkode: 7524d...fbe
Tvist Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde leid av deg. Eventuelt kjøpt en liten del og plassert mikrohuset der selv Anonymkode: 7524d...fbe Jeg hadde i alle fall ville fått en pris før jeg hadde bestemt meg for å leie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå