AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Nå har ikke jeg masse uvenner og opplever å bli mislikt veldig ofte og av de fleste. Men alle steder jeg er, hvis det er noen som snakker med alle, men forholder seg helt annerledes til 1, så er somregel jeg den utpekte. Kan jo hende jeg bare føler på det fordi jeg opplevde ekskludering som ungdom. Men nå på jobben og, er det ei som snakker normalt til alle, men meg unngår hun helst å se på og virker bare oppgitt hele tiden jeg sier noe. Anonymkode: ad7df...d05 1
Amossa Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Er det noe du gjør eller sier som skulle gjøre at folk unngår deg? Virker du f.eks. sur? Noen kan virke sure selv om de ikke er det. Noen ganger tror jeg det er sjenanse og dårlig selvbilde som gir seg uttrykk slik. Det kan høres ut som en klisje, men å smile hyggelig til folk gjør faktisk underverker.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Amossa skrev (2 timer siden): Er det noe du gjør eller sier som skulle gjøre at folk unngår deg? Virker du f.eks. sur? Noen kan virke sure selv om de ikke er det. Noen ganger tror jeg det er sjenanse og dårlig selvbilde som gir seg uttrykk slik. Det kan høres ut som en klisje, men å smile hyggelig til folk gjør faktisk underverker. Er ikke sånn at alle ungår meg. Og jeg kan ikke skjønne at det er noe jeg gjør eller sier. Men det er som regel en eneste person som ser seg ut meg. De er hyggelige med alle, men ikke meg. Anonymkode: ad7df...d05
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Vanskelig å synse noe om det dersom du ikke selv har noen teorier. Vi får jo ikke observert det. Anonymkode: 2d97c...5b7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Har du en partner, venn, slektning du kan nevne dette for? De kjenner deg jo og dersom du sender ut feil signaler sosialt så vet de det sikkert. Anonymkode: 2d97c...5b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå