AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Dere som jobber i varehandel, typ klesbutikk, lekebutikk og lignende, hva slags kassasystem bruker dere? Tenker på merke/modellnr. Skal starte opp butikk, men er en stund siden (slutten av 90-tallet). Og da brukte vi de svære kassene med knapper. Kjenner ikke så godt til hva slags systemer som finnes på markedet nåtildags. Anonymkode: f545e...da6
asdqwe Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 hun får jo ikke opplæring når hun skal starte selv 1
MarianneE Skrevet 4. september 2022 #4 Skrevet 4. september 2022 Klesbutikk her. Vi bruker Sito på ipad bare. Fungerer veldig bra 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #5 Skrevet 4. september 2022 11 hours ago, MarianneE said: Klesbutikk her. Vi bruker Sito på ipad bare. Fungerer veldig bra Takk, skal sjekke det ut. Flere som kan dele? Anonymkode: f545e...da6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 Når jeg jobbet i matbutikk hadde vi systemer som bare er knapper, men på en stor berøringsskjerm Lindbak husker jeg hadde noe med det, men de ble siden kjøpt av EG. Det er ganske gammeldags, og jeg ville nok ikke forsøkt meg på det om du bare skal drive en liten egen butikk... Da ville jeg tatt noe mer moderne, billigere og enklere. Her er bilder som ikke er eksakt like det jeg brukte, men lignende: Anonymkode: cb871...db5 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Mystore. Ipad og kasseskuff Anonymkode: 95ad4...fe1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå