Gå til innhold

Kjæresten gir seg aldri med å presse eiendomsmegler for penger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye kjæreste ble involvert i en stor mangelsak med hans bolig, der han fikk dekket rehabiliteringer av megleren sin som solgte ham leiligheten, fordi de hadde gjort feil. Men han fikk ikke solgt til våren og har leid til nå. Han nekter å legge det bak seg, og kommer stadig på nye erstatningskrav han vil kreve fra megler og selgers eierskifteforsikring. Han er høytlønnet, og har en eksepsjonell høy lønn for at han er såpass ung, og kunne enkelt lagt det bak seg og kjøpe en ny leilighet for sikkert 6 millioner kroner. Blant annet verditap fordi leilighetene i området er gått ned i verdi siden den gang han ville selge men ikke kunne det, renter og felleskostnader i perioden og masse annet. Vi vil gjerne bo sammen og jeg er student, og vi går på visninger hver helg, men han nekter allikevel å by på noe som helst, fordi han tror han kan presse megler for flere penger…. Jeg er student så jeg kan ikke by på noe som helst, han bestemmer jo selv hva han vil kjøpe seg, men synes likevel han bør slutte å gå på visninger når han likevel ikke byr

j21.

Anonymkode: 83f62...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...