*nora* Skrevet 21. oktober 2002 #1 Del Skrevet 21. oktober 2002 Noen her som har prøvd/kjøpt panner fra Saladmaster? Har hatt demonstrasjon i dag, og har sååå lyst på, men pakkene koster jo fra 18000 og oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 22. oktober 2002 #2 Del Skrevet 22. oktober 2002 18000 ???? :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 22. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2002 18000 ???? :o :o Jada, 18 000 kr for 3-4 panner+lokk+håndtak... Hadde vært gøy å høre om det er noen som har kjøpt disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 22. oktober 2002 #4 Del Skrevet 22. oktober 2002 Det hørtes utrolig dyrt ut!!!!!!!! :-? Tror ikke noen slike panner noensinne kommer inn i mitt hjem! Til den prisen bør de jo vare i flerfoldige generasjoner! Har aldri helt fått meg til å kjøpe slike ting som er 'overpriset', klarer ikke å rettferdiggjøre det hvis jeg vet at jeg kan få tilnærmet samme produkt til en billigere penge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja dyrt er det! De forsvarer det med at det er dyrt og lage (mange lag med kirurgisk stål), og det er det nok sikkert også. Men så skal man liksom spare både på strøm- og matutgifter, men klarer liksom ikke helt å tro det. En annen ting er at man ikke får i seg de helsefarlige stoffene som er i de pannene mange av oss har idag, som aluminium, teflon o.s.v. Det er derfor jeg lurer på å kjøpe dette, for å gjøre en innsats for helsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå