Gå til innhold

Hva leker din 5 åring med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva som er interresant og leke med for 5 åringer, for min som er 4,5 leker ikke stort, og jeg orker ikke kjøpe og kjøpe ting han ikke leker med. Så har noen tips til noe som kan falle i smak ? 

han har ganske mye energi og han klarer ikke sitte i ro for lenge og trives best ute. Men han klarer og sitte i ro med ting vist det er interresant, men spørsmålet er hva ? 😄 kom gjerne med tips ❤️ 

Anonymkode: 32c16...b9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lurer på hva som er interresant og leke med for 5 åringer, for min som er 4,5 leker ikke stort, og jeg orker ikke kjøpe og kjøpe ting han ikke leker med. Så har noen tips til noe som kan falle i smak ? 

han har ganske mye energi og han klarer ikke sitte i ro for lenge og trives best ute. Men han klarer og sitte i ro med ting vist det er interresant, men spørsmålet er hva ? 😄 kom gjerne med tips ❤️ 

Anonymkode: 32c16...b9d

Hobbysaker, modelleire, lekesand/formingsand, klistermerkebok, magneter osv

Skrevet

Trampoline, fotballmål, stangtennis, hoppestokk, rulleskøyter

(Brett)Spill for barn i riktig aldersgruppe for han. Bilbane elektrisk og type hotwheels eller lignende. Lego.

Anonymkode: e8af7...9e7

Gjest tullerikke
Skrevet

Lego, Peppa gris, paw patrol, sparkesykkel, trampoline, iPad, tegning.. 

Skrevet

Bakugan, nøkkelring (med gamle nøkler vi ikke bruker), sykkel, og sparkesykkel med 2 hjul, plus-plus, brettspill.

Skrevet

Min 5 åring, som er full av energi elsker perler, både slike på brett, og slike til å lage smykker av, det kan han sitte med lenge. Ellers er han veldig glad i lego og playmo😊

Anonymkode: f490d...a6d

Skrevet

Lego lego lego lego

Pokemon figurer

Perling 

Anonymkode: e7e3c...7d4

Skrevet

Trampoline er det eneste han leker med helt frivillig. Under «tvang» kan han leke med Lego, pokemonfigurer og -kort, kosebamser og noen ganger med dukkehus. 

Anonymkode: aef80...519

Skrevet

Skifter klær, neglelakk, sminke, barbie og dukker.. Lager videoer på mobilen og sminker seg der og snakker engelsk 

Anonymkode: de83f...f5f

Skrevet

Lego er veldig populært nå

Hn elsker og sykle

lekeslåss

spille trommer

Anonymkode: 7c04b...9f8

Skrevet

Biler, biler og mere biler. Han trenger dessverre ingen andre leker enn biler. Og da helst små bilder. 

Og Ipad og playstation da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...