AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Okei, så jeg har vært av og på med en kompis siden 2018, vi har begge hatt kjæreste i mellomtiden og da har vi selvførgelig ikke holdt på! Han fikk barn tidligere i år sammen med kjæresten sin og han fortalte meg at det hadde blitt slutt mellom han og dama. Og vi begynte sakte men sikkert å ta opp kontakten igjen og begynte å møtes igjen. Jeg var hos han i går og da kosa vi, kyssa og det endte opp med at vi hadde sex… jeg sov over til i dag. Når vi sitter og aner fred og ingen fare så dukker plutselig exen hans opp på døra hjemme hos han eller jeg trodde i hvertfall det var eksen utifrå hva han fortalte meg. Men så viser det seg at de hadde hatt sex senest på torsdag og han hadde sex med meg i går… også begynner hun da å skjelle meg ut, kalle meg hore og fortelle meg hvor forferdelig menneske jeg er som går etter noen som har kjæreste og barn. Jeg visste absolutt ikke at de fortsatt var sammen eller at de fortsatt holdt på/hadde sex med hverandre. På Facebook står han også som singel og jeg valgte jo å tro på han. Hun står Å skjeller meg ut, forteller meg hvor stygg jeg er og at jeg sikkert har gitt han kjønnssykdommer. Han bare står der og sier ingenting. Og hun sier at jeg skal komme meg vekk derifra så det ender opp med at jeg går derifra. Jeg føler meg bare så sinnsykt dritt, ekkel og jeg hadde aldri gått for noen som har kjæreste! Det var heller ikke så gøy st hun står der og forteller at de hadde sex bare en dag før han hadde sex med meg.. jeg trodde virkelig han var en fin fyr, men nå mener da denne dama her at jeg har ødelagt hele forholdet deres og båndet til han og sønnen. Gjorde jeg noe galt i denne situasjonen? Jeg sitter med skikkelig angst nå og er så sinnsykt kvalm og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har på en måte lyst til å snakke med han om dette her, men samtidig vil jeg ikke og orker ikke å snakke med han… men jeg synes det ble litt feil at den jenta her tok dette ut på meg, når jeg ikke visste noenting om dette her… hva burde jeg gjøre? Anonymkode: bfcc4...b2f 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 La de to ordne opp i dramaet sitt uten deg. Test deg for kjønnssykdommer. Anonymkode: f7afc...152 5
Cambria Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Jeg synes ikke det virker som du gjorde noe galt her. Så lenge du oppriktig var overbevist om at han snakket sant så ser jeg ikke at du har gjort noe galt. Men av ren nysgjerrighet: var det ingenting der han bodde som ga det hint om at han hadde kjæreste/samboer? 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Det høres ærlig talt ut som at hun har gjort deg en tjeneste. Ville droppet den fyren. Han er ikke en bra mann, og han er uansett ikke forelsket i deg. Beklager å måtte si det. Anonymkode: 28f7b...023 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Du trodde han var singel. Du har ikke gjort noe galt. Du har ikke ødelagt forholdet deres- det er det han som har gjort. Ikke ta på deg skyld som ikke er din. Kjæresten hans var sjokkert og sa mye stygt som skulle ha vært rettet mot ham, ikke deg. Forhåpentligvis vil hun ta til fornuft og forstå at du ikke er den skyldige, men noen synes det er lettere å skylde på en fremmed enn sine nærmeste. Han er idioten her, og det er bare å blokkere. Om hun tar kontakt for å kjefte videre, så blokkerer du henne også. Du har ikke gjort noe galt. Men, sjekk deg for kjønnssykdommer Anonymkode: 4a266...cca 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Sikker på at du ikke så noen tegn til at det bor en dame der? Jeg tenker på mitt bosted. Mine jakker henger i gangen, mine sko står der, hårbørste, rosa tannbørste, parfymer synlig på badet. Klær litt her og der. Bilder av oss sammen på veggen. Generell lukt av at det bor et kvinnfolk i huset. Anonymkode: 8508e...825
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Orker ikke å lese gjennom teksten nøye da sånne tekstvegger uten avsnitt er for slitsomt å lese for mine øyne. Men etter å ha skumlest så mener jeg at det er lurest å bare holde deg unna disse to. Hvis du ikke visste at han hadde dame, så har du ikke gjort noe galt. Anonymkode: 0d12d...eb5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå