AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg skal fjerne en polypp i livmoren på mandag .Jeg gruer meg veldig!! Er det noen som har gjort det før? Jeg har fått beskjed om at det er fort gjort og at jeg ikke får bedøvelse. Anonymkode: bdc65...743
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Jeg har gjort det, fikk lokalbedøvelse, tok kanskje 5 min totalt. Kjente ikke noe etter. Ikke noe å grue seg for. Jeg gruet meg , er jo en klein situasjon, men gikk så bra og godt å få det unnagjort Anonymkode: f2bde...904 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Ts her. Jeg fikk klar beskjed om at det var så fort gjort at jeg ikke fikk bedøvelse. Anonymkode: bdc65...743
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Skal du fjerne en polypp inne i livmoren ? Det hørtes merkelig ut. Er du sikker på at det ikke er på livmortappen? Hvorfor skulle du ikke få bedøvelse ? Det er jo snakk om å fjerne en bit vev som har vokst ut. Jeg fikk iallefall bedøvelse , men takket nei til noe å sove på siden jeg ville kjøre hjem Anonymkode: dd72e...4f3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal du fjerne en polypp inne i livmoren ? Det hørtes merkelig ut. Er du sikker på at det ikke er på livmortappen? Hvorfor skulle du ikke få bedøvelse ? Det er jo snakk om å fjerne en bit vev som har vokst ut. Jeg fikk iallefall bedøvelse , men takket nei til noe å sove på siden jeg ville kjøre hjem Anonymkode: dd72e...4f3 Ja, man kan ha polypper inne i livmoren. Ganske vanlig. Anonymkode: 0d42f...35c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, man kan ha polypper inne i livmoren. Ganske vanlig. Anonymkode: 0d42f...35c Ok, men den som har tatt celleprøver vet at det er ubehagelig bare det. Åpningen er minimal, og jeg lurer virkelig på hvordan de har tenkt å fjerne polyppen uten å måtte åpne opp der på en eller annen måte, og i tillegg uten smertestillende Anonymkode: dd72e...4f3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ok, men den som har tatt celleprøver vet at det er ubehagelig bare det. Åpningen er minimal, og jeg lurer virkelig på hvordan de har tenkt å fjerne polyppen uten å måtte åpne opp der på en eller annen måte, og i tillegg uten smertestillende Anonymkode: dd72e...4f3 De undersøker livmoren ved å sprøyte saltvann inn i den, gjort dette mange ganger uten bedøvelse. Så ser for meg at å fjerne en polypp er like lite smertefullt som denne undersøkelsen. Anonymkode: 0d42f...35c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå