Gå til innhold

Hvor kan jeg klage om en legesenter som anbefalt meg å bytte lege/legecenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har byttet til Grønland basar legesenteret når jeg flyttet til dette område, men har aldri besøket dette legensenteret.

Her kan man ikke bestille time på nett eller på helsenorge. Når man ringer det er aldri noen som tar telefonen.

Samboeren måtte gå personlig til denne legesenteret for å få en time med legen, og han bestilte en time for meg også.

Når dagen har kommet, går jeg ditt, og det var ingen der, bortsett fra en lege som så ut veldig gammelt, over 70, men det er greit. Jeg visste han at jeg hadde en time men en annen lege ( tror dattere hans ) og han sa at ha var alene, og hun var ikke der. Jeg viste timen på helsenorge nettside, han sa dette sikkert var galt. Jeg var veldig snill og sa at det var veldig vanskelig å få en time der, ingen tar telefonen, og at man får ikke bestile time på net heller.

Han anbefalte meg med en gang å bytte legekontor, å  bytte lege også. Jeg var ikke slem med han, helt motsatt. Men han fortsatt å si at de tilbyr ikke gode tjenester og at jeg skulle bytte.

Jeg er så lei, fordi legen min ser ut til å ha gode anmelderser på google... men hvis de ikke er der og hvis man kan ikke bestille time... dette er så dårlig.

Jeg kunne bytte lege ja, men jeg synes jeg skulle klage, fordi sikkert Norge som landet ønsker ikke å ha disse type kvalitet, som er veldig veldig lav. Og sikkert de har en funksjon som er å være legenkontor for denne område, og får sikkert pengen fra staten, men denne funksjon eksisterer ikke når ingen er på kontor og når man kan ikke bestille time. 

Men vet ikke til hvem jeg skal klage, og lurer også på om jeg har grunn til å klage.

Noen som vet eller som har noe mening om det? 

Anonymkode: e21e6...407

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt lege og gå videre? 
evt ta kontakt med kommuneoverlegen.

Anonymkode: fb14d...0be

Skrevet

Det hørtes veldig spesielt ut, du gjør sikkert mange en tjeneste ved å si i fra. Som en over her skriver. Ta kontakt med kommunelegen, send en Mail feks. Du finner sikkert mailadressen via kommunens nettsider. 

Anonymkode: e97f9...b8d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...