Gå til innhold

Hva skal til for å bli en god sexpartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sexlyst kropp personlighet osv

Anonymkode: bede0...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kropp spiller ikke så stor rolle for min del. Men må jo være sånn at han klarer å røre på seg. 
Sexlysten må være noenlunde lik min. Samme med preferanser. 

Bortsett fra det så må han være oppmerksom, tålmodig og villig til å nyte. 

Skrevet

En god sexpartner for meg er noen som er såpass attraktiv at jeg nyter sexen med de.

Anonymkode: 7a8a5...2b0

Skrevet

Viktig at man matcher ganske bra angående tenningsmønster og behov. Man kommer likevel ikke utenom dialog og kommunikasjon for å skape et godt sexliv. Kommunikasjonen er til dels non- verbal angående sex, men man må være oppmerksom på hvordan partner responderer på ulikt. 

Press på sex og på sex partner ikke ønsker er er absolutt nei. Det ødelegger selv i utgangspunktet bra sexliv, og dialog om sex. Lyst på sex må lokkes og pirres frem. Forsøk på å furte/presse det frem fører (naturligvis) til ulyst. Kanskje det lykkes en stund, men det river ned hele relasjonen over tid. Det er god sex man ønsker som opprettholder lyst på mer sex. 

Å passe sammen seksuelt i utgangspunktet er ganske viktig, men et sexliv kan også utvikles til å bli bedre, eller ødelegges fullstendig, dersom man ikke ser til at sex alltid, og uten unntak, er godt/fint for begge parter. 

Stort sett alle som har lykkes i å få et godt sexliv har fantasier de av respekt og omtanke for partner må akseptere at kun blir med fantasien, og også dem som har gode sexliv vil måtte akseptere at det ikke blir sex hver gang man ønsker det, men å være en god partner, også seksuelt, gir likevel mer sex og bedre sex over tid enn å være en dårlig og egoistisk partner. Det er dessuten mye hyggeligere med en partner som nyter sex sammen med deg enn en som har sex av plikt. De som har sex av plikt pleier å miste lysten totalt etterhvert. 

Omtanke og god kommunikasjon er nøkkelen. 

Anonymkode: 797ff...922

• Nyttig 2
Skrevet

Kjemi er super viktig mener jeg. En god elsker er en som er genuint interessert i å gi deg nytelse. 

Utforske kroppen til hverandre og leve ut fantasier. 😁

Anonymkode: 2fb54...edb

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

sexlyst kropp personlighet osv

Anonymkode: bede0...87c

Call me

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...