Gå til innhold

Kjæreste som legger venninnene mine på snapchat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet ikke jeg, men jeg synes jo det er rart vis kjæresten legger til mine venninner på snapchat bare etter 1-2 treff eller uansett små rart.. vi henger ikke mye me dem heller, så forstår aldri tingen med hvorfor kjæresten skal legge til dama/typens venner på snapchat ærlig synes jeg facebook er litt anderledes da på snap sendes jo ting direkte til personen og lettere å få til en samtale av å sende noe randomt, i forhold til facebook. 
jeg synes er kos at typen min kommer overens med venninene mine men ikke der han skal ha egen «vennskap» med dem utenom meg.. 

Anonymkode: 5cb44...e77

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Bli voksen

Anonymkode: dfad6...9b1

• Liker 1
Skrevet

Nei det skjønner jeg godt. Si det til han. Hvis det gjør deg ukomfortabel så er du i din fulle rett til å føle det. Du bestemmer!

Anonymkode: 229a3...c58

• Liker 2
Skrevet

Jepp, jeg er den personen som må spørre om hvor gamle dere er? 

Selv er jeg godt voksen og tenker at min partner må gjerne legge til mine venner. Det viktigste er at man er ærlige med hverandre. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gamle er dere?

I min krets er det helt vanlig. K26.

Anonymkode: 0b322...610

• Liker 1
Gjest Hottentått
Skrevet

I min krets er det ikke vanlig at "alle" er venner på snap. K29. Jeg hadde reagert jeg også. Min mann er ikke venn med NOEN av mine venner på snap. Føler det er min sfære 😅 Facebook er innafor og der er vi venner med hverandres venner. 

Skrevet

I min omkrets, så har jeg kanskje de fleste vennene til mannen min og han mine venninner. Vi har kjent hverandres venner i kanskje 25 år, så det er helt greit for meg (vi er i midten av førti årene). 
Men jeg legger ikke perifere venner, bekjente og kollega til. 
Jeg har gode kollega, men ønsker ikke å ha dem på snap. Det syns jeg er en uting og har skjønt at mange er uenige med meg der. Ser dessverre en del som legger hverandre til på snap (spesielt ei kollega av meg som er singel og barnløs og legger til de mannlige kollega som er i forhold). Det skaper litt sjalusi har jeg skjønt 

Men mine barn som er i tenårene legger til alt og alle på snap har jeg forstått. Så jeg tilhører nok en annen generasjon

Anonymkode: 12ffd...cfd

Skrevet

Eksen min var sånn, la til alle vennene mine på alle sosiale medier, snap osv etter første møte.  men han var sykelig sjalu og ville hele tiden ha 100% kontroll over meg også når jeg tilbringte tid med vennene mine. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...