AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Hei. ifølge kommunene jeg jobbe vi har jeg/vi gått opp i lønn da det har vært forhandlinger i våres. vi skal få dette etterbetalt fra 1 mai 2022 til 7 september da vi får dette utbetalt uten om lønn. Jeg har gått opp 14700kr i året. Noen som vet om hvordan utregningen blir av hva jeg får utbetalt fra 1 mai til 7 sept? Anonymkode: 0f590...8d4 Anonymkode: d476b...f41
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Dele lønnsøkningen på 12 mnd og gang med antall mnd som etterbetales.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (1 time siden): Dele lønnsøkningen på 12 mnd og gang med antall mnd som etterbetales. Nei. I offentlig sektor, og de fleste andre arbeidsplasser, trekkes man for 5 uker ferie i juni. I og med at virkningstidspunkt er 1. mai vil etterbetalingen også korrigeres for 5 uker ferietrekk. Så rett svar er å dele den årlige fremforhandlede lønnsøkningen på 12, gange med antall måneder som etterbetales og trekke fra 5 uker. Anonymkode: b97bd...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå