Gå til innhold

Shorts i september

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20 grader her og føler ikke for å gå i bukse, men er det ikke samtidig litt rart med shorts eller kort skjørt i september? Er jo høst, ikke sommer lenger

Anonymkode: 066dc...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem bryr seg?

Anonymkode: 68889...356

• Liker 5
Skrevet

Ta valget utifra hvor varmt det er, ikke hvilken måned vi er i :) Vil du gå i shorts så gjør det, ingen bryr seg. 

• Liker 3
Skrevet

Man kler seg etter været,ikke kalenderen

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har det noe å si? Jeg går i kjole/skjørt hele året. 😛

Skrevet

Bruk strømpebukse under da vel! 

Anonymkode: 3ea3b...8b0

Gjest Athena Catalina
Skrevet

Her jeg bor er det fortsatt over 20 grader, midt på dagen og folk går kledd i både shorts, t-skjorte, sommerkjole osv.

Kle deg etter vær og temperatur ikke etter hvilken måned kalenderen viser. 

Skrevet

Jeg gikk i shorts i dag. Hvis været blir som meldt meste uke, blir det shorts neste uke og. 

Anonymkode: 576bb...72d

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg har aldri hørt at man ikke kan bruke shorts og kort skjørt om høsten.

Jeg hadde på meg kort kjole på jobb i går - risikerer jeg å få sparken siden det var første høstdag?

Skrevet

Mannen går i shorts nesten hele året, så jo, det kan du. 

Anonymkode: 5b44e...31c

Skrevet
4 hours ago, Anonym Brukar0 said:

Jeg har aldri hørt at man ikke kan bruke shorts og kort skjørt om høsten.

Jeg hadde på meg kort kjole på jobb i går - risikerer jeg å få sparken siden det var første høstdag?

giphy.gif

Anonymkode: 76bc1...854

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

giphy.gif

Anonymkode: 76bc1...854

😱

Gjest AprilRyan
Skrevet

Så noen som gikk i shorts og t-skjorte her selv om det ikke var mer enn 10 grader. Det så litt kaldt ut.

En periode før da jeg tok samme buss hver dag så var det en fyr som gikk i sånn lang shorts hver dag uansett om det var snø eller sol og sommer.

Så gå med det du har lyst til og er det varmt så kan det kanskje bli litt varmt å trekke på seg ullgenser og strømpebukse selv om vi er i september.

Skrevet

Vi var fire stykker sammen i går, alle i shorts, to med kule knehøye sokker, men var varmt og fint i går. I dag regner det og hettegenser og joggebukse på. 

Anonymkode: 31baf...214

Skrevet

Det er da ofte sommertemperaturer i starten av september. Kan du ikke gå i shorts i mai heller du da? Det er jo heller ikke sommer.

Anonymkode: 2cde9...b29

• Liker 2
Skrevet

Jeg var ute og gikk tur i dag med shorts selv om det bare var 10 grader. Litt småkjølig men gikk fint det når man blir svett og varm. Hadde på jakke og lue også da😄 ute på trimtur kan jeg fint gå sånn men ikke hvis jeg skal sitte ute da blir det for kaldt da foretrekker jeg ull fra topp til tå. I dag var det gråvær med lett regn og vind. Første høstdag og søndag jeg ikke har sittet ute og lest etter trimtur. Ble pledd og Netflix inne og der er ekstra godt etter frisk luft ute 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...