Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad! Endelig etter nesten 6 år med å leie og bo hos familien har jeg endelig fått kjøpt min første toromsleilighet🥰 Takket være husbanken fikk jeg lån uten egenkapital. Siden jeg dessverre er ufør har jeg ikke noe særlig høy inntekt men synes det er fantastisk at vi som sliter også kan komme oss inn på boligmarkedet. Er det flere der ute som også har fått kjøpt seg hus/leilighet uten egenkapital? Prisene i dagens samfunn er jo et kapitel for seg selv, men håper at det blir lettere for folk fremover og at prisene daler etterhvert.

Anonymkode: 73ae1...0ba

• Liker 7
  • Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Det er stor stas når man oppnår noe så stort.

Vi måtte spare egenkapital selv. Og det mens vi kun hadde 1 fast inntekt (lå på 325 000 i året da jeg tjente mest i fulltidsstilling... Altså veldig lav lønn på fast stilling.) Men etter vi begge fikk fulltidsjobb så tok det kun 8 måneder før vi hadde spart opp resten vi trengte til en 3-roms. Vi har alltid betalt full leie og vi har ikke fått verken hjelp eller tjenester underveis, så vi er veldig stolte over at vi fikk høste frukter av eget arbeid til slutt.

Vi kjøpte for to år siden. 

Anonymkode: a37df...ac9

• Hjerte 1
Skrevet

Så flott, gratulerer til deg. Håper du får mange fine år i egen bolig. Det gir en ro og trygghet som er som balsam for sjelen.

• Hjerte 1
Skrevet

Glad på dine vegne og et sympatisk trekk ved deg er at du er så fornøyd og viser takknemlighet overfor de sosiale ordningene vi har i Norge. Jeg svarer selv om det ikke er meg du henvender deg til. Kos deg i eget hjem!

Anonymkode: e1857...679

• Liker 3
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er så glad! Endelig etter nesten 6 år med å leie og bo hos familien har jeg endelig fått kjøpt min første toromsleilighet🥰 Takket være husbanken fikk jeg lån uten egenkapital. Siden jeg dessverre er ufør har jeg ikke noe særlig høy inntekt men synes det er fantastisk at vi som sliter også kan komme oss inn på boligmarkedet. Er det flere der ute som også har fått kjøpt seg hus/leilighet uten egenkapital? Prisene i dagens samfunn er jo et kapitel for seg selv, men håper at det blir lettere for folk fremover og at prisene daler etterhvert.

Veldig bra. Hvor mye lån fikk du?

Anonymkode: 84d40...32e

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig bra. Hvor mye lån fikk du?

1,8 mill

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

1,8 mill

Så fint. Hva må du betale på lånet per måned?

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer. Jeg fikk startlån i juni og har nå bodd 1 mnd i egen bolig. 

God og trygg følelse.

Anonymkode: 8b93e...6b8

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

God og trygg følelse.

Hadde heller ikke ek.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så fint. Hva må du betale på lånet per måned?

Mellom 4000 og 5000.

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

God og trygg følelse.

Så kjekt, gratulerer😊

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...