AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Del Skrevet 3. september 2022 Bare hadde lyst til å dele en observasjon: I dag var jeg trente på SATS opplevde jeg at det var KUN jenter/ damer i frivektsområdet. De gjorde baseøvelser - markløft, militærpress, knebøy osv. Mange av dem parvis, de snakket sammen og virket å ha det gøy på trening. Det var i tillegg ganske fullt. Selvfølgelig helt tilfeldig, men likevel et litt uvanlig syn. Tror nesten aldri jeg har opplevd det før (vanligvis er det mer blandet). Jeg ble imidlertid glad og tenkte det er bra det har blitt flere. For noen år siden var det nesten ingen. Anonymkode: b2852...723 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Del Skrevet 3. september 2022 Det er bra styrketrening har blitt såpass populært, det har gitt bedre treningsforhold på alle mainstreem treningssentre. Før var det en squatrack og en haug møller uansett. Anonymkode: 06663...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå