Gå til innhold

Grov sex med ei eldre kvinne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare dele disse erfaringene. Kom tilfeldigvis i prat med ei dame på nesten 60år på face, jeg er 32 selv. Praten utviklet seg mer og mer i seksuell retning, utvekslet bilder, og nå møtes vi 3-4 ganger i året kun for å knulle! Vi kysser og knuller med en gang hun åpner døra, og holder på i ett sett helt til jeg drar hjem dagen etter. Vi knuller i dusjen, soverommet, kjøkkenet, stua og alt. Hun er så drøy, gjør alt for at jeg skal bli opphisset og ha en fin tid, og jeg gjør alt med henne.

Nå sitter jeg på toget på vei til henne, buksa eksploderer nesten av den harde glattbarberte pikken min. Mm gleder meg til å servere den til henne, begynne med suging og slikking før hun skal knulles hardt !! ❤️

Anonymkode: c84e7...12c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke andre forum du kan dele dette på? Du er på kvinneguiden liksom…!

Anonymkode: 1cb9a...3e4

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det ikke andre forum du kan dele dette på? Du er på kvinneguiden liksom…!

Anonymkode: 1cb9a...3e4

Nei, tenker det er viktig at både eldre kvinner og menn er klar over disse mulighetene. Før man vet ordet av det er man for gammal, og så er man død. Hvis dette er noe man drømmer om så bare ta steget!!

Jeg er fremme hos henne om litt under 2 timer nå, får allerede bilder og sexy meldinger om hva som venter oss 😍 Lyst til å gå runke, men vil samtidig spare meg til henne!! Åhh

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

"Grov" sex? Hva er så grovt med å pule masse?

Anonymkode: 90251...09d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Grov" sex? Hva er så grovt med å pule masse?

Anonymkode: 90251...09d

Altså det er sånn vi ungdommer snakker. Det er språket vårt. 
Jeg antar at dere eldre kaller det lidenskapelig sex.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Javel. Kos dere!

• Liker 1
Skrevet

Skjønt ☺️ Hva er det hun gjør siden hun er drøy?

Anonymkode: b1ea1...364

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ungdom? Du er over 30. 

Anonymkode: f35b3...0f0

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vi ungdommer på 32 år 😂

Anonymkode: 20260...870

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Er ikke du 32.

• Hjerte 1
Skrevet

Perfekt !

Damer i 50-60 åra er undervurderte som sex-partnere .  Noen av de holder seg meget godt, og er helt ville i senga. De har en erotisk og sensuell utstråling  som de yngre mangler, kan nesten kalle det kvinnelig råskap.

Mange blir helt overlykkelige når de får kjenne "ungt og hardt" igjen, og blir tatt med litt energi og kraft.                                       Jeg har hatt mange utrolig deilige sex-opplevelser, som jeg ellers ville godt glipp av.  Så hun @bullehurk  har nok rett, når hun sier at hetest sex er mellom ung mann og moden kvinne. Min rekord er 35 år eldre (33/68)  

Anonymkode: d414c...5ca

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Når du er 32 er du ikke ungdom. Jeg er 41, ikke kalt meg ungdom siden jeg var 19. Når du ikke er tenåring lenger, er du faktisk ikke ungdom lenger heller.

Anonymkode: 0b742...145

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Perfekt !

Damer i 50-60 åra er undervurderte som sex-partnere .  Noen av de holder seg meget godt, og er helt ville i senga. De har en erotisk og sensuell utstråling  som de yngre mangler, kan nesten kalle det kvinnelig råskap.

Mange blir helt overlykkelige når de får kjenne "ungt og hardt" igjen, og blir tatt med litt energi og kraft.                                       Jeg har hatt mange utrolig deilige sex-opplevelser, som jeg ellers ville godt glipp av.  Så hun @bullehurk  har nok rett, når hun sier at hetest sex er mellom ung mann og moden kvinne. Min rekord er 35 år eldre (33/68)  

Anonymkode: d414c...5ca

Hetest sex kan også være ung kvinne og eldre mann, har jeg prøvd mange ganger i livet. Deiligste som finnes.

• Liker 1
Skrevet

Hetest sex kan også være ung kvinne og eldre mann, har jeg prøvd mange ganger i livet. Deiligste som finnes.

Kan underskrive på det. Hadde et forhold til 24 år yngre kvinne. Fantastisk for begge!!

Skrevet

Jeg kjenner en del kvinner i 50-60 årene, som knullet som "no tomorrow"..  jeg holdt på å død av sult, for jeg fikk ikke mat😅

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du 32 er du ikke en ungdom men en voksen…

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...