AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg hadde en kjæreste før som jeg aldri fikk se naken, selv om han elsket å se meg naken. Jeg tok det opp flere ganger, uten å få et ordentlig svar, men en gang "sprakk" han litt, og sa noe sånt som dette: Det er ekkelt å ha noe som dette som henger, slenger og dingler, som et monster! Jeg var ikke forberedt på noe slikt.. Jeg tenker at de fleste menn er fornøyd, og gjerne stolt av utstyret sitt? Faren hans et dømt for overgrep mot gutter, men han har alltid bedyret at faren aldri gjorde noe med han, men jeg kan ikke slå fra meg tanken på at han faktisk ble utsatt for overgrep. Hva tenker dere? Det er vel ikke vanlig at menn vemmes av sitt eget utstyr? Men at de heller er stolt/liker det? Anonymkode: b669a...6bb
AllahBallah Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Nei, dette høres ikke helt normalt ut. Er som du sier vanlig at menn er stolt av og over utstyret sitt. Med mindre man har noen åpenbare skavanker. Tenker det kan ha sammenheng med det du sier. Er jo ikke sikkert han er blitt utsatt for overgrep direkte, men det er jo allikevel en kvalmende skam han må leve med. At hans far er en (dømt) overgriper. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Jo, utstyret er ekkelt. Hilsen mann. Det ser jo ikke ut😅 Anonymkode: eed48...7eb 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jo, utstyret er ekkelt. Hilsen mann. Det ser jo ikke ut😅 Anonymkode: eed48...7eb Helt uenig! Litt variasjon er det men så lenge det er reint er det ikke ekkelt, vanligvis heller det motsatte! Hilsen kvinne Anonymkode: 726fc...ef9
FrankDrebin Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Det er ikke noe jeg tenker over, men det er ikke akkurat noe jeg ville hatt et bilde av og hengt på veggen i stua. 1
Blåjojo Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Aldri opplevd at noen har gjemt seg bort, ei heller at de har vært så fornøyd at de har ønsket å vise det fram mer en nødvendig. Selv om enkelte har vært mer glad i å gå naken enn andre.
Flintis Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Kan det være at han skjemmes over utstyret siden faren antagelig har brukt tilsvarende på en måte som han føler skam over? Altså en slags arvesynd på en måte. Jeg vemmes ikke av eget utstyr, men er ikke stolt av det heller, men kan jo bli førnøyd om den har forårsaket et tilfredstillende resultat. Litt som resten av kroppen. Nå har det blitt litt mye av den, og det vemmes jeg litt over og ungår å prakke den på noen, om det ikke skulle bli sex av det da.
Voksenmann40+ Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Nja... Om det er vanlig kan vel diskuteres. Men om utstyret har påført gutter og menn problemer er det vel ikke uvanlig. Mobbing, fornedrelse, destruert selvbilde, skam og å være flau over eget speilbilde, kan gjøre at man syns det er både ekkelt og motbydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå