Gå til innhold

Hadde du blitt såra? Vi skulle henge sammen, men han ombestemte seg og fjerna meg deretter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en kompis skulle henge sammen og vi avtalte å møtes 15:00, han sa ja . Når klokka er sånn 14:00 sa han at han ikke kunne henges, det er jo greit, men han fjerna meg totalt fra sosiale medier. Hva faen? Hvordan hadde du reagert ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Henrikk skrev (3 minutter siden):

Jeg og en kompis skulle henge sammen og vi avtalte å møtes 15:00, han sa ja . Når klokka er sånn 14:00 sa han at han ikke kunne henges, det er jo greit, men han fjerna meg totalt fra sosiale medier. Hva faen? Hvordan hadde du reagert ?

Er det samme kompis du snakker om i alle disse innleggene, eller er det flere som opprører seg på samme måte mot deg?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Teatrica skrev (Akkurat nå):

Er det samme kompis du snakker om i alle disse innleggene, eller er det flere som opprører seg på samme måte mot deg?

Vennen til han i forrige innlegg

Skrevet
Teatrica skrev (31 minutter siden):

Men hva er ditt råd til meg ang dette?

Gjest Agent smith
Skrevet

Finn på noe annet, ikke bruk tid på disse menneskene 

Skrevet
Henrikk skrev (1 time siden):

Men hva er ditt råd til meg ang dette?

La de være.

• Liker 2
Skrevet

Det høres ut som at det med venner er vanskelig for deg. Jeg har to råd som du kan prøve 

Tenk på hvilke hobbyer eller idretter som du virkelig liker og bli med i en klubb som driver med dette. 

Ikke stress så mye med bli venner med de «kule». Finn heller på noe gøy med de som kommer til deg. 

Anonymkode: a263b...c5c

• Liker 2
Skrevet
Henrikk skrev (18 timer siden):

Jeg hadde blitt sykt skuffa, tenkt 'fy faen for en jævla kødd' og tenkt at folk som oppfører seg slik trenger jeg ikke i livet mitt.

Anonymkode: 7f18c...d0a

Skrevet

De har nok funnet ut at du lager tråder om de på kg

Anonymkode: a280d...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...