Henrikk Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg og en kompis skulle henge sammen og vi avtalte å møtes 15:00, han sa ja . Når klokka er sånn 14:00 sa han at han ikke kunne henges, det er jo greit, men han fjerna meg totalt fra sosiale medier. Hva faen? Hvordan hadde du reagert ?
Mezzosoprena Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Henrikk skrev (3 minutter siden): Jeg og en kompis skulle henge sammen og vi avtalte å møtes 15:00, han sa ja . Når klokka er sånn 14:00 sa han at han ikke kunne henges, det er jo greit, men han fjerna meg totalt fra sosiale medier. Hva faen? Hvordan hadde du reagert ? Er det samme kompis du snakker om i alle disse innleggene, eller er det flere som opprører seg på samme måte mot deg? 1 1
Henrikk Skrevet 3. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Er det samme kompis du snakker om i alle disse innleggene, eller er det flere som opprører seg på samme måte mot deg? Vennen til han i forrige innlegg
Henrikk Skrevet 3. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2022 Teatrica skrev (31 minutter siden): Er det samme kompis du snakker om i alle disse innleggene, eller er det flere som opprører seg på samme måte mot deg? Men hva er ditt råd til meg ang dette?
Gjest Agent smith Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Finn på noe annet, ikke bruk tid på disse menneskene
Mezzosoprena Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Henrikk skrev (1 time siden): Men hva er ditt råd til meg ang dette? La de være. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 Det høres ut som at det med venner er vanskelig for deg. Jeg har to råd som du kan prøve Tenk på hvilke hobbyer eller idretter som du virkelig liker og bli med i en klubb som driver med dette. Ikke stress så mye med bli venner med de «kule». Finn heller på noe gøy med de som kommer til deg. Anonymkode: a263b...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Henrikk skrev (18 timer siden): Jeg og en kompis skulle henge sammen og vi avtalte å møtes 15:00, han sa ja . Når klokka er sånn 14:00 sa han at han ikke kunne henges, det er jo greit, men han fjerna meg totalt fra sosiale medier. Hva faen? Hvordan hadde du reagert ? Jeg hadde blitt sykt skuffa, tenkt 'fy faen for en jævla kødd' og tenkt at folk som oppfører seg slik trenger jeg ikke i livet mitt. Anonymkode: 7f18c...d0a
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 De har nok funnet ut at du lager tråder om de på kg Anonymkode: a280d...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå